1395-11-30 06:29
1370
0
35423
تکمیلی/؛

آخرین خبر تعطیلی مدارس گلستان در امروز + اسامی

به دلیل کاهش دما و بارش سنگین برف مدارس کوهستانی و صعب العبور شرق استان گلستان تعطیل است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، آموزش و پرورش گلستان در اطلاعیه شماره 3 خود که امشب در کانال تگرامی خود منتشر کرد، آورده است: همه ی مدارس در دوره های مختلف تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر مناطق کوهستانی و صعب العبورشهرستان های رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در روز شنبه 30 بهمن 95 تعطیل می باشند.

درادامه این اطلاعیه آمده است: سایر مدارس استان دایر می باشندو دانش آموزان و معلمان محترم در کلاس ها حضور خواهند داشت.

براساس آخرین خبر تعطیلی مدارس که صبح امروز از سوی فرمانداری ها اعلام شد؛ کلیه ی مدارس شهرستان مراوه تپه در تمامی مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و عصر، شیفت صبح همه مدارس شهرستان کلاله و مقطع ابتدایی در شهرستان گالیکش امروز شنبه 30بهمن ماه 95 تعطیل می باشد .

براساس این گزارش، نام مدارس روستاهای بخش کوهستانی شهرستان رامیان که در دو نوبت صبح و عصرتعطیل هستند شامل رضی ،ویرو (راهنمایی و ابتدایی) و کشکک می باشد.

در شهرستان آزادشهرنیز مدارس مناطق کوهستانی وسخت گذر، روستاهای نراب ، سیب چال ، وامنان ، کاشیدار ، وطن ، نرگس چال ، رودبار ، رحیم آباد و خوش ییلاق تعطیل می باشد.

براساس اعلام هواشناسی گلستان ؛ موج کاهش دما، بارش باران و برف دراستان گلستان به خصوص نواحی کوهستانی تا فردا ادامه دارد.

گفتنی است؛ تنها مرجع اعلام تعطیلی، ستاد مدیریت بحران استان است که اطلاعیه این ستاد از سوی فرمانداری ها و ادارات آموزش و پرورش اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.