1396-02-20 15:09
1416
0
38860
مدیرعامل شرکت آبفای گلستان :

گلستانی ها در تابستان توجه بیشتری به صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در اولین جلسه شورای اداری سال 96 در جمع معاونین و مدیران شرکت گفت: گلستانی ها در تابستان توجه بیشتری به صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد هادی رحمتی افزود: مسئله بحران آب در تمام کشور بخصوص استان گلستان جدی است و طبق آمار منتشر شده تابستان سختی را پیش رو خواهیم داشت و استان گلستان از این قاعده مستثنی نیست.

وی با اشاره به آمادگی آبفای گلستان برای خدمت مستمر به مرم تصریح کرد: مدیران آبفای شهری گلستان برای مقابله با مشکلات آبی و خدمت به مردم آمادگی کامل دارند.

وی توجه جدی مدیران به آراستگی تاسیسات بهره برداری و محیط کار را در افزایش عمر مفید تاسیسات تاثیرگذار بیان کرد و تصریح کرد: قبل از فرارسیدن فصل گرما کلیه مناطق نسبت به بازسازی تاسیسات اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با اهمیت خواندن تعویض کنتورهای خراب مشترکین افزود: با توجه به اینکه تسهیلات لازم جهت تعویض کنتورهای قدیمی و خراب مشترکین فراهم شده اقدامات صورت گرفته در این راستا رضایت بخش بوده  وسعی شود برای آینده نحوه توزیع کنتور به طور مناسب انجام شود. 

رحمتی با اشاره به فرآیند واگذاری انشعاب آب به مشترکین خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای تبصره 3  و بودجه کشور رقم خوبی برای فروش و تهیه لوازم نصب انشعاب در نظر گرفته شده است و مدیران مناطق برای جذب  اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه های یازسازی شبکه توزیع و تاسیسات از این محل باید تلاش بیشتری داشته باشند.  

وی خاطرنشان کرد: واگذاری امورات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به بخش خصوصی در راستای پیاده سازی اصل 44 قانون اساسی در دستور کار قرار گرفته و امور آب و فاضلاب منطقه گنبد بعنوان پایلوت در سطح کشور انتخاب شده که مراحل واگذار امور مشترکین آب وفاضلاب این شهر در اسرع وقت انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با بیان این مطلب که خدمات رسانی مطلوب و پایدار با پرداخت به موقع قبوض آب فراهم خواهد شد افزود: معاونت مشترکین در خصوص کیفیت کاغذ و چاپ قبوض آب وفاضلاب  دقت نظر بیشتر داشته تا مشترکین با پرداخت بموقع قبوض همکاران ما را در ارائه خدمات یاری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه بودجه با تلاش جدی باید پیگیری شود تصریح کرد: تمامی مناطق در خصوص تحقق اهداف عملیاتی تدوین شده در برنامه عمل سال 96 در تمامی بخش ها پیگیری های لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

رحمتی در ادامه ضمن عرض تسلیت به حادثه معدن آزادشهر و جانباختن کارگران زحمت کش افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی همکاران امور آب وفاضلاب آزادشهر و گنبد جهت کمک به اجرای فرآیند امدادو نجات گرفتار شدگان درمعدن یورت آزادشهر و حمایت از حادثه دیدگان در آن محل مستقر شده و انشاء الله تا زمانی که این حادثه از حالت بحران خارج شود به این همکاری ادامه دهند

وی با تبریک روز جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر و زادروز حضرت صاحب الزمان(عج) و نیمه شعبان اظهار داشت: دو هفته دیگر انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خواهیم داشت و با توجه به حساسیت امنیتی و اجتماعی در این ایام کلیه مدیران شرکت آب وفاضلاب استان گلستان از 3 روز قبل تا سه روز بعد انتخابات برای خدمات رسانی در بالاترین سطح ممکن آماده باش خواهند بود .

وی در پایان ضمن تاکید بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف ستادی و مناطق از طریق سایت های خبری و شبکه های مجازی  و ارائه عملکرد به مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص فرمانداران شهرهای استان  افزود: حوزه روابط عمومی شرکت بایدتوجه جدی به انعکاس دقیق اخبار و  شیوه های نوین اطلاع رسانی مدیریت مصرف به شهروندان در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز فصل تابستان داشته باشد تا بتوانیم این ایام را به نحو مطلوب پشت سر بگذاریم.

در ادامه جلسه شورای اداری زیادلو معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای گلستان با اشاره به اجرای بخشنامه رفاهیات کارکنان افزود: جهت افزایش رضایت و انگیزش کارکنان به نحوی باید مدیریت شود تا همکاران نسبت به حقوق خود گلایه ای نداشته باشند .

به گفته وی، هر منطقه براساس تحقق اهداف در بخش مشترکین و بهره برداری توسط مدیران از مزایای رفاهی و انگیزشی برخوردار خواهند شد.

زیادلو خاطرنشان کرد: تمام بیمه دارایی ها و تاسیسات شرکت در  شرکت بیمه گذار انجام شده است و کلیه مناطق در خصوص خسارت پیش آمده در صورت وقوع اقدام نمایند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.