1396-06-17 05:38
1279
0
43741
صادقی در جمع فعالان فضای مجازی :

رسانه ها در زمینه پیشبرندگی انقلاب اسلامی فعال باشند / تخصیص 10 میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم برای اتمام سد نرماب/ به دنبال مقدمات دولت اسلامی باشیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت :اگر می بینیم که امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وارد پروژه های مردمی شده به خاطر کمک به شکل گیری دولت اسلامی و مردم است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز پنجشنبه 16 شهریور در جمع فعالان فضای مجازی استان گلستان اظهار کرد : رسانه های انقلابی استان گلستان دارای بلوغ ساختاری و مدیریت افکار عمومی خوبی شده اند اما نباید به وضعیت موجود راضی شد و باید بیشتر کار کرد چون عرصه های کار بیشتری برای خدمت در استان وجود دارد .

سردارصادقی افزود : در عرصه پاسداری از انقلاب باید نگاه مان را فراتر از این بکنیم ، امروز کار رسانه ای با رزم در سوریه ، جنوب شرق و شمال غرب فرق نمی کند و همه این جهادها در راه دفاع از تمایت ارضی کشور و دفاع از انقلاب اسلامی است .

وی تصریح کرد : منویات حضرت آقا در سالهای گذشته نقشه راه را ترسیم کرده و ایشان به دو مقوله خیلی تاکید دارند : یکی حفظ وضع موجود در برابر تهدیدها و دیگری پیشرندگی انقلاب اسلامی که دفاع ما از سوریه و حرم آل الله در حوزه پیشبرندگی اهداف انقلاب اسلامی است .

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد : برای رسیدن به آرمانها 5 مرحله پیروزی ، استقرار ، دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را پیش رو داریم و با این روندنما خوب می دانیم که اگر حفظ وضع موجود نکنیم دشمن سوء استفاده می کند .

باید قدرت پیشبرندگی ما دیده شود

سردار صادقی یادآور شد : برای رسیدن به دولت اسلامی باید قدرت پیشبرندگی ما دیده شود و مردم ببینند که برای آنها کار می شود و اگر می بینیم که امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وارد پروژه های مردمی شده به خاطر کمک به شکل گیری دولت اسلامی و مردم است .

وی با بیان اینکه مقابله کنندگی رسانه ها باید در برابر تهدیدات علیه انقلاب اسلامی باشد ، تاکید کرد : در حوزه رسانه ها دو ماوریت حفظ موجود و پیشبرندگی را داریم و اگر فرصتی دست داد باید دست به طراحی و کار سازمانی بپردازیم چون اگر سازمان نداشته باشیم دچار روزمرگی می شویم چرا که داشتن معرفت به محیط عمل ، استراتژیک و هدف برای طراحی لازم است.

صادقی بیان داشت : گلستان پیچیدگی های سیاسی و اجتماعی دارد و این فضا نیازمند اینست که مدیریت رسانه و افکار عمومی با مداقه بیشتری صورت بگیرد تا جریانهای فکری داخل استان توسط رسانه مدیریت شوند .

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه رسانه ها باید دغدغه مندی را در سرلوحه خودشان قرار دهند ، گفت : جریان فتنه هیچگاه از عقاید خود کوتاه نمی آید و حتی در داستان شهادت شهید حججی عناصر این جریان همراهی نشان ندادند اما قاطبه ملت و مدیران ابراز همدردی کردند و این نشان می دهد باید مراقب جریان فتنه و برخی عقبه های آنها در استان باشیم .

اصول انقلاب اسلامی را به وضوح به مردم بگوییم

سردار صادقی که در جمع فعالان فضای مجازی استان صحبت می کرد ، افزود: یک بحث دیگر که ما غفلت کردیم اینست که ما اصول انقلاب را بوضوح به مردم بگوییم و تبیین کنیم که ما دنبال دولت اسلامی و جامعه اسلامی هستیم تا نگویند که شما برنامه ندارید .

وی اذعان کرد : مردم و مخاطبین امروزه در دسترس انواع اطلاعات و اخبار قرار دارند و اگر مصادیق نباشد در تشخیص دچار اشتباه می شوند اما دیدیم که همین شهید حججی مصداقی شد تا آنها به حقانیت انقلاب اسلامی پی ببرند .

صادقی گفت : برای رسیدن به دولت اسلامی باید رسانه ها مطالبه گری را در پیش بگیرند و در مطالبه گری هم جناح و ملاحظات را کنار بگذارید تا مورد اعتماد مردم واقع شوید چرا که در حوزه پیشبرندگی انقلاب جهت کار ما به سمت دولت اسلامی است و نباید با کسی تعارف کرد .

این مقام مسئول بیان داشت : با ورود قرارگاه خاتم به استان در سد نرماب عملیات افتتاح این سد که قرار است آب 5 شهر را تامین و به کشاورزی و صنعت استان نیز کمک کند یک سال جلوتر افتاد و اواخر امسال به بهره برداری می رسد و 10 میلیارد تومان نیز از طرف قرارگاه خاتم اعتبار به این پروژه پول تزریق شد .

سردار صادقی گفت : سد چایلی حدود 29 هزار هکتار و سد نرماب حدود 30 هزار هکتار از اراضی تشنه شرق استان را سیراب خواهد کرد و در کنار آن زهکشی 280 هکتار هزار از اراضی شور استان را داریم که تمام این کارها به نفع مردم است و سپاه هر کجا که به مردم خدمتی برسد کمک خواهد کرد.

نویسنده خبر : فرامرز گلستانی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.