1396-06-30 10:16
549
0
44336
در پیام استاندار گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان شد:

نسل امروز آمادگی دفاع از ارزش های دفاع مقدس براساس فرامین مقام معظم رهبری را دارد

استاندار گلستان در پیامی ضمن تسلیت بمناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، آغاز هفته دفاع را گرامیداشت و اظهارکرد: جنگ تحمیلی واقعه ای عظیم در تاریخ معاصر کشور بود که در آن ارزش و جایگاه والای ایرانیان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در جهان به اثبات رسید.

به گزارش گلستان ما ؛ متن کامل پیام حسن صادقلو استاندار گلستان به شرح زیر است؛

بسم ا... الرحمن الرحیم

دفاع از تمامیت ارضی و مقابله با تهاجم خارجی در بین ملل و اقوام مختلف همواره به عنوان یک ارزش قابل تقدیر و ستایش ، شناخته می شود.

ملت شریف ایران در حالی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تهاجم رژیم بعث عراق با همکاری تمامی ابرقدرت های بین المللی را به خاک خود تجربه کرد که هنوز در ابتدای مسیر ساخت و ساز کشور پس از رژیم ستمشاهی پهلوی قرار داشت.

جنگ تحمیلی واقعه ای عظیم در تاریخ معاصر کشور بود که در آن ارزش و جایگاه والای ایرانیان در دفاع از شرف، ناموس و اعتقادات شان در جهان به اثبات رسید و دنیا به این واقعیت معترف شد که ایران آغازگر جنگ نبوده و خاک ما مورد تعرض بیگانگان قرار گرفته است.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و پاسداشت هفته دفاع مقدس ، یاد و نام شهیدانی که با گوهر ارزشمند جان خود در مسیر والای کربلای حسینی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و به فرمان بنیانگذار عظیم الشان انقلاب لبیک گفتند، را گرامی می دارم و بر این باورم که امروز نیز نسل حاضر آمادگی دفاع از ارزش های دفاع مقدس بر اساس فرامین مقام معظم رهبری را دارد.

حسن صادقلو
استاندار گلستان
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.