1396-11-21 12:27
393
0
50349
در بیانیه اداره کار گلستان عنوان شد:

اعلام حضور جامعه کار و تولید و تعاونگران در راهپیمایی 22 بهمن / دوقطبی های کاذب ما را سست نخواهد کرد

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در بیانیه‌ای از ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر و یادآورِ ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشتند.

این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خود در گردنه ها و منزلگاه های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حراست کرده و آن را گرامی داشته اند.

پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند. با اين حال رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد. استقلال حقیقی و کامل استوار شده و دشمنان سلطه گر، ناکام از نقشه ها، توطئه ها و عملیات خود انگشت حسرت به دهان گرفته اند.

انقلاب اسلامی ایران، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که چهره واقعی و پلید آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ روزبه‌روز نمایان‌تر و تحقق وعده الهی بنیان‌گذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر مستبدان و مرتجعان عالم عیان‌تر می‌شود.

امروز آمریکا و متحدان نادانش در منطقه با شکست مواجه شدند و اکنون در پی ایجاد دوقطبی های کاذب و فروپاشی وحدت و یکپارچگی ملی و متزلزل ساختن اعتماد متقابل مردم و نظام هستند اما غافل از اینکه مردم دلسوز و فداکار این سرزمین برای به ثمر نشاندن این انقلاب خون های زیادی را هدیه کردند و با وجود مشکلات و سختی های فراوان صف خود را از براندازان و بدخواهان نظام جدا کرده و تا پایان جان در راه آرمان های انقلاب ایستادگی می کنند.

کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان همچون ملت قدر شناس ایران، با تبریک ایام الله دهه فجر و سی ‌و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی بار دیگر همگام با جامعه کار و تولید و تعاونگران، ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای حضور تماشایی و شرکت در این راهپیمایی الهی و آرمانی که بدون شک مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.