1397-01-03 06:17
508
0
51875
سرپرست مدیر بحران استان گلستان :

اسکان اضطراری ۳ هزار مسافر نوروزی در گلستان

سرپرست مدیر بحران استان گلستان با اشاره به وزش باد شدید در استان گلستان گفت: ۳ هزار مسافر نوروزی در باد شدید شب گذشته در استان گلستان، به مناطق امن هدایت شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ سید خالق سجادی با اشاره به وزش باد شدید در استان گلستان، اظهار داشت: با آمادگی کامل نیروهای هلال احمر، فرمانداری ها، نیروی انتظامی و نیروهای مدیریت بحران استان و همه نیروهای امداد و نجات 3 هزار مسافر نوروزی در باد شدید شب (یکم فروردین) به مناطق امن هدایت شدند.

وی با بیان اینکه بالاترین سرعت باد در شهرستان های مراوه‌تپه و گرگان گزارش شده، تصریح کرد: بر اثر این حادثه، سقف 20 منزل مسکونی در گرگان و 3 منزل مسکونی در علی آباد کتول آسیب دید و همچنین در برخی نقاط استان شاهد قطع برق بودیم که با همکاری نیروهای امدادی مرتفع شد.

سرپرست مدیر بحران استان گلستان افزود: بر اثر باد شدید و طوفان، افتادن برخی درختان در مسیرهای مواصلاتی استان سبب ایجاد ترافیک و در اثر سقوط درخت بر روی خودرو در شهر گرگان سبب خسارت شد.

سرپرست مدیریت بحران استان یادآور شد: سقوط یک شی در نزدیک پل عابر پیاده جرجان در شهر گرگان و برخورد با سر یک مسافر (خانم حدود 38 ساله اهل شیراز ) موجب ضربه مغزی وی گردید که علی رغم رسیدگی سریع و به موقع و همچنین تلاش تیم پزشکی، متاسفانه این خانم در ساعت 5 بامداد روز (2 فروردین) فوت شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.