1397-01-17 08:43
417
0
52280
مدیرکل صدا و سیمای گلستان:

معرفی محصولات تولیدی استان اولویت فعالیت صدا و سیمای گلستان است

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: معرفی محصولات تولیدی استان اولویت فعالیت صدا و سیمای گلستان است تا بتوانیم در کنار هم نسبت به تحقق شعار سال کمک کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ بهرام عبدالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های صدا و سیما فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در همین راستا تلاش داریم در سال جاری برنامه‌های ویژه و متنوعی را متناسب با شعار سال تولید و پخش کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان خاطرنشان کرد: برای برون‌رفت از مشکلات کشور راهی جز اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی نداریم.

عبدالحسینی گفت: رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز گلستان تمام توانش را برای حمایت از تولیدات داخل استان و کشور اجرایی خواهد کرد و در برنامه‌های مختلف صدا و سیما و خبر این اقدام را در دستور کار سال جاری خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: به تمام تولیدکنندگان داخل استان گلستان قول می‌دهم نهایت تلاش را برای کمک به معرفی محصولات تولیدی داخل استان انجام می‌دهیم تا بتوانیم در راستای اجرای شعار سال در کنار همدیگر موفق باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود تا همه مردم نسبت به این موضوع احساس تکلیف داشته باشند زیرا به طور قطع هرچه از تولید با کیفیت داخلی حمایت شود به طور طبیعی ظرفیت اشتغال کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی افزایش خواهد یافت.

عبدالحسینی بیان کرد: با افزایش ظرفیت تولید کارخانه‌ها، ضریب اشتغال در استان افزایش میابد و به طور طبیعی آسیب‌های اجتماعی به شکل قابل توجهی از بین خواهد رفت.

وی متذکر شد: همه ما این را قبول داریم که بخش قابل توجهی از آسیب‌‌های اجتماعی به موضوع اشتغال و معیشت مربوط می‌شود، پس همه باید برای حل این مشکل تلاش کنیم و یکی از راه‌‌های مهم و تاثیرگذار حل این معضل حمایت از تولید داخل، افزایش اشتغال ناشی از آن و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.