1397-03-19 12:53
417
0
54167
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان:

۱۸ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی گلستان هزینه شد

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گلستان گفت: با هدف توسعه حمل‌و‌نقل جاده‌ای و روان‌سازی تردد و ترافیک و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان ۷ پروژه با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما؛ ابوطالب جلینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره طرح‌های ایمن‌سازی محورهای استان اظهار داشت: به منظور توسعه حمل و نقل جاده‌ای و روان‌سازی تردد و ترافیک و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان گلستان، 7 پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی با اعتبار بیش از 18 میلیارد ریال به پایان رسید.

وی افزود: در حال حاضر 22 پروژه در سطح محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان گلستان با اعتبار بالغ بر 170 میلیارد ریال در حال اجرا است، که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان ادامه داد: از 22 پروژه در حال اجرا تاکنون 7 پروژه با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی حدود 100 درصد داشته‌اند و آماده بهره‌برداری هستند.

وی تصریح کرد: از 7 پروژه حوزه نگهداری ابنیه فنی راههای استان، پروژه اجرای دیوار سنگی و قرنیز بتنی در محور آزادشهر –خوش‌ییلاق، تعریض پل فارسیان، تنقیه و پاکسازی آبروها و دهانه پل‌های کوچک در مسیل در راه‌های شریانی استان، بهسازی ورودی روستای سقرتپه-توماچلر، احداث جدول بتنی محور زینب‌آباد- رامیان، احداث دیوار سنگی و ملاتی به طول 45 در کیلومتر روستای نرگس‌چال عمرانی بوده‌اند که برخی از این پروژه‌ها از سال‌های قبل نیمه‌تمام مانده بود، که در سال 96 به پایان رسید.

جلینی گفت: پروژه مطالعه مرحله دوم تعریض محور علی‌آبادکتول – سه‌راهی ایمر با اعتبار بالغ بر 49 میلیون ریال نیز به پایان رسیده است که پس از طی مراحل قانونی و تامین اعتبارات لازم وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.