1397-05-28 01:39
2306
2
56175
از جرجانی بعید بود با عزل کنندگان صادقلو ببندد

دخالت نماینده گرگان در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر گرگان / یارکشی هزارجریبی برای یوسفی

نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در شورای شهر و یکی از اتاق ها با سه تن از اعضا دیدار و رایزنی کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ هنوز یک سال از بد عهدی تعدادی از اعضای شورای شهر گرگان در خصوص عزل حسین صادقلو شهردار محبوب گرگان نمی گذرد ، واقعه تلخی که اکثرا پشت پرده آن را نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی می دانند.

این تیم ضد رسانه  علاوه بر خسارت جبران ناپذیری که سال گذشته بر گرگان و شهروندان آن زد ، حالا مصمم است که هیئت رئیسه سال دوم شورای شهر گرگان را نیز در اختیار بگیرد.

از این رو در آستانه انتخابات هئت رئیسه شورای شهر گرگان ، نبی هزارجریبی باز در دخالتی آشکار به صحن علنی شورای شهر گرگان آمد تا از عضو ارشد ستاد انتخاباتی خود یعنی علی اصغر یوسفی به عنوان گزینه ریاست شورا حمایت کند.

گفته می شود نبی هزارجریبی سه تن از اعضای شورا یعنی آقاملایی ، عبداللهی و جرجانی را به داخل اتاقی برده تا رایزنی های لازم را در این خصوص انجام دهد ، از این سه نفر آقاملایی و عبداللهی از ابتدا نیز با طیف هزارجریبی و عزل کننده صادقلو بودند اما همراهی ابراهیم جرجانی که حامی سرسخت صادقلو بوده ، با این تیم جای تعجب دارد.

این طور دخالتهای آشکار و فراقانونی در سرنوشت مردم شهر و چانه زنی به نفع اعضای ستاد انتخاباتی ، نبی هزارجریبی را به یکی از شخصیتهایی تبدیل کرده که مقبولیت خود را روز به روز بیشتر از دست می دهد و البته انتخابات سال 98 می تواند صحنه بازخورد و آینه عملکرد وی باشد .

 البته مراجع نظارتی چون شورای نگهبان نیز باید این طور مداخلات که جنبه تبلیغاتی و چینش نیروها به شمار می رود ، را رصد نمایند .

انتهای پیام / 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مخاطب

در سیاست،هیچ چیز تصادفی نیست! هر اتفاقی افتاد، شک نکنید که برنامه‌ریزی شده...

0
0
پاسخ
1397-05-28 03:09

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.