1397-10-24 12:24
376
0
60363
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری گلستان:

سامانه 111 ویژه سفر رئیس جمهوری در گلستان فعال شد

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و امورحقوقی استانداری گلستان گفت: سامانه 111 سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) ویژه سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید برای دریافت مطالبات و نظرات مردم فعال شد.

به گزارش گلستان ما؛ سید خالق سجادی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: حدود 100 کاربر در سامانه 111 سامد استان گلستان به طور همزمان و به صورت شبانه روزی، تماس های مردمی شامل شکایت، انتقاد، پیشنهاد و پیگیری مشکلات و مطالبات را دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، نامه های مردم به رئیس جمهوری نیز از طریق نیروهای مستقر در محل دیدار مردمی و سایر نقاط دریافت وپس از دسته بندی به دستگاه های مرتبط ارسال می شود.

به گفته وی سامانه 111 سامد ویژه سفر رئیس جمهوری برای پاسخگویی به مردم و دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و بیان مشکلات و مطالبات تا 25 دی ماه سال جاری همزمان با پایان دور دوم سفرهیات دولت دراستان گلستان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: تماس مردمی با سامانه 111 سامد نیز پس از بررسی به دستگاه های مرتبط برای پاسخگویی ارایه می شود و این دستگاه ها موظفند حداکثر 45 روز پس از دریافت نامه نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.

دومین دور سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان صبح امروز از شهرستان گنبد با دیدار مردمی دکتر روحانی با مردم این خطه شمال کشور شروع می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.