1398-04-02 10:02
617
0
64033
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

3500 کلاس درس ناایمن در گلستان وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: 12 هزار کلاس درس استان  وجود دارد که حدود سه هزار و 500 کلاس استانداردهای لازم را ندارد.

 به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در حاشیه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان در گرگان، اظهار کرد: جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان با درگذشت مرحوم حافظی رئیس خیرین مدرسه ساز کشور همراه بود.

وی  افزود: سال گذشته 38 میلیارد تومان تعهدی بود که خیران مدرسه ساز بابت ساخت مدارس در گلستان داشتند که 65درصد آن تحقق یافت و مدرسه ساخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: علیرغم کمک های انجام شده و خود اقداماتی که آموزش و پرورش و دولت انجام می دهند در حدود 30 درصد از مدارس ما ایمن نیست.

گوهری راد با تأکید بر اینکه خیران بخصوص خیران استانی باید برای نوسازی و ایمن سازی مدارس پیش قدم شوند، اضافه کرد: از 12 هزار کلاس درس استان حدود سه هزار و 500 کلاس استانداردهای لازم را ندارد.

گوهری بیان کرد: امیدواریم با تلاش خیران و مردم این تعداد هر سال کمتر شده و روزی برسد که مدرسه ناایمن نداشته باشیم و اگر این اتفاق بیفتد ارتقاء کیفیت آموزشی هم روی خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه افراد زیادی به عنوان خیر در مدرسه سازی مشارکت می کنند، گفت: از دانش آموزان با جمع آوری پول توجیبی خود تا همکاران آموزش و پرورش و خیران میلیاردی با ما همکاری می کنند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات برای جذب خیران مشارکت با خیر است؛ هر خیری که حداقل 30 درصد فضا را تقبل کند و بسازد مابقی آن را از طریق نوسازی مدارس و آموزش و پرورش تأمین کرده و به نام آن خیر می سازیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.