1398-04-02 10:23
557
0
64034

همایش جمع‌بندی کنکور ۹۸ دانش آموزان سیل‌زده گلستانی برگزار می‌شود

همایش جمع‌بندی کنکور دانش آموزان سیل‌زده گلستانی با حضوراساتید و دانش آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: همایش چهار روزه جمع‌بندی کنکور 98با حضور برترین اساتید کشور به همت کمیته امداد استان گلستان برای دانش آموزان سیل‌زده برگزار می‌شود.

وی افزود: در آستانه برگزاری کنکور سراسری امسال دوران جمع‌بندی و بازیابی مطالب فرا رسیده است و هر داوطلب با هر میزان از دانش، به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد: این همایش با محوریت جمع‌بندی مطالب، تست‌های مفهومی و کلاس‌های فشرده دروس زبان انگلیسی، فلسفه و منطق، زیست، عربی و ادبیات برای برگزاری کنکور آسان‌تر دانش آموزان آسیب‌دیده از سیل اخیر ارائه می‌شود.

اسکندری با اشاره به اینکه 12هزار و 700 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان است، گفت: این نهاد برای حمایت و ممانعت از ترک تحصیل مددجویان دانش‎آموز گلستانی به دلیل عدم توان مالی، اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی، بسته‌های آموزشی، مشاوره درسی، اردوهای فرهنگی و علمی و کلاس‌های کنکور از مقطع ابتدایی تا دبیرستان در طول سال می‌کند.

وی یادآور شد: 950 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند که بسیاری از آن‌ها از نخبگان استان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.