1393-11-29 17:05
1631
0
10679
مرتضی قندهاري در نشست ارزیابی عملکرد 3 ساله گلستان ما :

بين رسانه هاي گلستان همدلي لازم براي توسعه استان وجود ندارد / تنوع خبری و سرعت اطلاع رسانی گلستان ما بالاست

يك فعال رسانه اي با انتقاد از اين كه بين رسانه هاي استان يك همدلي براي توسعه استان وجود ندارد، اظهاركرد: البته اين مختص به فضاي رسانه اي نيست و مديران و مسئولين ما هم در بخش هاي مختلف اين اشكال را دارند.

به گزارش گلستان ما ؛ مرتضي قندهاري از فعالين اطلاع رساني استان گلستان در نشست تخصصي نقش رسانه ها در افق توسعه گلستان و ارزیابی عملکرد 3 ساله گلستان ما با انتقاد از اين كه بين رسانه هاي استان يك همدلي براي توسعه استان وجود ندارد، اظهاركرد: البته اين مختص به فضاي رسانه اي نيست و مديران و مسئولين ما هم در بخش هاي مختلف اين اشكال را دارند همچنين بين رسانه هاي استان گلستان يك واگرايي و فاصله وجود دارد و نهايتا آنهايي كه در يك جناح قرار دارند با هم مراوداتي دارند.

وي تنوع خبري و اطلاع رساني سريع را يكي از نقاط قوت سايت گلستان ما دانست و تصريح كرد: روند كار اين سايت در گذشته بهتر بوده است چون در سال جديد تعداد خبرهاي چالشي آن بيشتر شده است به نوعي كه احساس مي شود اخبار دارد به سمت مچ گيري مي رود.

قندهاري ادامه داد: يكي از نكات مهم در حوزه تحليلي ها وجود دارد اين است كه لحن برخي از تحليل ها به صورت تحكمي است و اگر از اين تغيير نمايد مي تواند تاثير گذاري بيشتري را در مخاطبان داشته باشد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه ما بايد فضاي بين نقد و تخريب را مشخص كنيم و به جهت اينكه فردي را مي خواهيم مورد نقد قرار دهيم ارزش هاي مختلف را ناديده نگيريم و زير سوال نبريم.

اين فعال رسانه اي در ادامه با انتقاد به برخي از نامه هايي كه در گلستان ما منتشر شده است ،‌گفت : نبايد فردي كه شايستگي ندارد نامه او را به مسئولين منتشر نمائيم و فردي كه مهندسي ،‌ فيزيك يا شيمي خوانده نبايد در مسائل جامعه شناسي و سياست اظهار نظر كند همانطور كه فردي كه سياست يا جامعه شناسي خوانده است نبايد در مسائل مهندسي دخالت نمايد.

وي با اشاره به اينكه اين افراد آزادي بيان دارند ولي نبايد شما به عنوان يك رسانه معتبر به آنها رسميت بدهيد، افزود: با نزديك شدن به انتخابات در سال آينده اگر مي خواهيم در اين حوزه ورود پيدا كنيم مصاديقي پيدا شوند كه حداقل ها را در عزت نفس داشته باشد .

 

انتهاي پيام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.