1394-02-09 03:15
3034
0
13958

انتصابات جدید در اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان

با ابلاغ جداگانه مديركل راه و شهرسازي گلستان، سرپرست سه اداره توسعه منابع انساني و تحول اداري، اداره برنامه ريزي، تجهيز منابع و اقتصاد مسكن و اداره راه و شهرسازي شهرستان مينودشت منصوب شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ علي بخش رستمي مديركل راه و شهرسازي استان گلستان ، "محسن دايي" را به سرپرستي اداره توسعه منابع انساني و تحول اداري، "رجب مختومي" را بعنوان سرپرست اداره برنامه ريزي، تجهيز منابع و اقتصاد مسكن و "عباس فرامرزي" را در سمت سرپرستي اداره راه و شهرسازي شهرستان مينودشت منصوب كرد.

"محسن دايي" داراي مدرك كارشناسي ارشد مديريت دولتي و 26 سال سابقه خدمت است و پيش از اين، رياست امور مالي و ذيحسابي اداره كل راه و شهرسازي گلستان را برعهده داشته است.

"رجب مختومي" نيز، داراي مدرك كارشناسي عمران و حدود 18 سال سابقه خدمت و رياست اداره پيمان و رسيدگي مديريت فني و اجرايي اين اداره كل را در كارنامه خود دارد.

" عباس فرامرزي" بيش از 26 سال سابقه خدمت و كارشناسي عمران دارد و معاونت اداره راه و شهرسازي مينودشت از سوابق اجرايي وي به شمار مي رود.

اداره توسعه منابع انساني و تحول اداري تحت مديريت توسعه منابع و اداره برنامه ريزي و تجهيز منابع و اقتصاد مسكن تحت مديريت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان فعاليت مي كنند.

اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان داراي هشت مديريت است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.