1394-02-09 04:06
1375
0
13962
میرباقری خبر داد:

بیش از 110 نفر از کاندیداهای احتمالی مجلس در گلستان فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کردند / رصد تمامی تحرکات!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان از آغاز فعالیت و تبلیغات غیررسمی افزون بر 110 نفر برای راه یابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدعلی میرباقری روز سه شنبه در این خصوص گفت: طبق اخبار واصله این افراد با حضور در محافل مختلف عمومی استان گلستان کاندیداتوری خویش را برای شرکت در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در اسفند امسال اعلام کردند.

وی افزود: از فرمانداران شهرستان های 14 گانه گلستان خواسته ایم تا فعالیت کاندیداهای احتمالی در حوزه های انتخابیه خود را به دقت رصد کرده و جمع بندی و ارزیابی آن را به اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری ارسال کنند.

میرباقری باتاکید برضرورت رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی از سوی کاندیداها، اضافه کرد: هر گونه بداخلاقی دراین حوزه مردم را از نظام دور خواهد کرد و به عبارتی سبب گسست بین مردم و دولت خواهد شد.

وی، خدمت صادقانه به مردم را از مصادیق بازر همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان و تصریح کرد: خدمت صادقانه و بی منت باعث افزایش رضایتمندی و امید مردم به نظام و دولت می شود.

به گزارش سه شنبه استانداری گلستان، وی هم چنین از فرمانداران استان خواست جلسات کمیسیون های دانشجویی، اقوام، فرق و مذاهب و کارگری را بصورت مستمر برگزار کنند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.