1395-11-21 06:23
1043
0
34975
به منظور سخنرانی در مراسم راهپیمائی یوم الله 22 گرگان انجام می شود؛

برنامه سفر 2 روزه معاون رئیس جمهور به استان گلستان

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز پنج‌شنبه به استان گلستان سفر می‌کند.

به گزارش گلستان ما، علی یازرلو دبیر شورای اطلاع رسانی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر دو ‌روزه خود به استان گلستان از چند طرح عمرانی و صنعتی بازدید و در جمع مردم گرگان سخنرانی می‌کند.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان نخستین برنامه های سفر معاون رئیس جمهور در استان گلستان است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گلستان تصریح کرد: پس از این نوبخت در مراسم افتتاح کارخانه تولیدات محصولات کشاورزی شرکت بهاران پیمان گلستان در شهرستان کردکوی شرکت می‌کند.

یازرلو گفت: حضور در مراسم راهپیمائی یوم الله 22 بهمن و سخنرانی در جمع مردم گرگان در روز جمعه برنامه دیگر سفر نوبخت در گلستان است.

وی اظهار کرد: بازدید از سایت پرورش میگو شهرستان گمیشان نیز آخرین برنامه سفر دوروزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان است.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خرداد ماه امسال نیز به استان گلستان سفر کرده و اعلام کرده بود که در 6 ماه آینده نیز دوباره برای بررسی مسائل به این استان سفر می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.