1395-11-23 05:51
3578
1
35098
شب گذشته صورت گرفت :

تصاویر / تابلو انجمن تالاسمی گلستان پایین کشیده شد / نصب تابلوی جدید بنام موسسه خیریه منطقه ای راضیه فرزاد

تصاویر ارسالی نشان می دهد که شب گذشته تابلو انجمن تالاسمی استان گلستان پایین کشیده شده و تابلو "موسسه خیریه منطقه ای راضیه فرزاد" جای آن را گرفته است .

به گزارش گلستان ما ؛ در پی غیر قانونی اعلام شدن فعالیت انجمن تالاسمی استان گلستان که بصورت هیئت مدیره ای و توسط چند نفر طی 18 سال بدون انتخابات آزاد بین افراد تالاسمی استان فعالیت می کرد ، تابلو این انجمن دیشب پایین کشیده شد .

هفته گذشته بود که سید محمد رضا میرموسوی مدیر عامل انجمن تالاسمی ایران در سفری به استان گلستان انجمن در حال فعالیت را فاقد الزامات قانونی دانست و گفت : بیماران تالاسمی در این انجمن هیچ نقشی ندارند و لذا بایستی انتخابات جدید با حضور بیماران صورت بگیرد .

موسوی همچنین ساوری نیا را مدیر جدید انجمن تالاسمی استان گلستان معرفی کرد و گفت : فعلا انجمن تالاسمی در مراحل ثبت قرار دارد و بعد از ثبت نهایی این انجمن با شکل جدی فعالیتهای خود را پیگیری خواهد کرد .

همچنین مدیر عامل انجمن تالاسمی ایران از استانداری گلستان خواست تا نسبت به جمع آوری تابلو ، مهر و سربرگ های این انجمن مبادرت ورزیده که طی آن هفته گذشته نیز از مراجع قانونی نسبت به پلمپ انجمن تالاسمی استان گلستان تا برقراری مدیر یت جدید نامه نگاری هایی صورت گرفت.

854

ساختمان انجمن تالاسمی استان گلستان بین عدالت 77 و 79 بلوار ناهارخوران قرار دارد و این ملک اهدایی خانم راضیه فرزاد می باشد .

اخیرا حواشی زیادی بر روی این ملک روی داده و برخی ها معتقدند تغییر سند از "انجمن تالاسمی" به "موسسه نیکوکاری راضیه فرزاد" باعث می شود تا مسیر فعالیتهای انجمن تالاسمی تغییر کرده و بعد از فوت احتمالی خانم فرزاد این شائبه وجود دارد که این ملک به افراد غیر برسد .

855

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

farsnews

در پی گزارش «از عدم کلنگ‎زنی شهرک سلامت تا بلاتکلیفی بیمارستان آیت‎الله طاهری»، دانشگاه علوم پزشکی گلستان به این موضوع واکنش نشان داد و ساخت شهرک سلامت با منابع دانشگاه را غیرمنطقی عنوان کرد.http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951120000072

0
0
پاسخ
1395-11-23 07:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.