1395-11-29 15:29
1149
0
35399
مسئول سازمان جوانان هلال‌احمر مینودشت و گالیکش:

تصاویر/ طرح ملی " پیمان " با حضور جوانان هلال‌احمر گلستانی در مشهد

مسئول سازمان جوانان هلال‌احمر مینودشت و گالیکش گفت: طرح ملی " پیمان " با حضور جوانان هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، خانم طاهره الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: کارگاه آموزشی طرح ملی " پیمان " (پیشگیری مؤثر از اعتیاد باهدف نشاط اجتماعی) با حضور جوانان هلال احمر مینودشت و گالیکش برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی هفته جاری به مدت سه روز با حضور۱۶۰ عضو جوان و کارشناس جوانان جمعیت هلال‌احمر استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و گلستان در هتل سحاب مشهد برگزار شد.

الیاسی تصریح کرد: «حسین ملکان» از شهرستان گالیکش، «محمد رهبری» و خانم «راضیه اسپانلو» از شهرستان مینودشت به نمایندگی از هلال‌احمر مینودشت در این طرح شرکت داشتند.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شوم دشمنان برای از بین بردن جوانان کشور بروز پدیده شوم اعتیاد است.

به گفته وی طرح ملی پیمان ازجمله طرح‌هایی است که تلاش می‌کند با کمک جوانان برومند و توانای هلال‌احمر با رویکرد پیشگیری از سوءمصرف مواد و ایجاد نشاط اجتماعی در مقابل تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی جامعه‌ای ایمن ایجاد کند.

الیاسی اضافه کرد: این طرح در راستای آموزش سرگروه‌هایی از اعضای جوان برای انجام فعالیت‌های بشردوستانه و امدادی باهدف افزایش خود مراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد در نوجوانان و جوانان بهره‌مند است.

مسئول سازمان جوانان هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش از دیگر اهداف این طرح را تغییر نگرش و تقویت رفتارهای محافظت‌کننده در میان نوجوانان و جوانان از طریق تأثیرگذاری بر جنبه‌های شناختی، عاطفی و رفتاری آنان عنوان کرد. 

nilkooh2178 4

nilkooh2178 6

nilkooh2178 6

nilkooh2178 6

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.