1395-12-22 11:36
730
0
36454
فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد؛

کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی زیرپوشش مامور دولتی در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری جاعل کلاهبردار که زیرپوشش مامور ادارات دولتی اقدام به ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار علی اکبر فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه در هفته های اخیر در مسیر تهران به گرگان با شخصی ناشناس که خود را مامور یکی از ادارات دولتی معرفی کرد آشنا شده و با وعده تهیه وام قرض الحسنه با درصد پایین از وی کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: مرد کلاهبردار خود را مامور یکی از ادارات دولتی معرفی می‌کرد برای اخذ وام 300 میلیون ریالی از بانک مبلغ 23 میلیون ریال از مالباخته دریافت کرده اما با گذشت زمان خبری از وام نشده و متوجه موضوع کلاهبرداری می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد؛ در پی این شکایت موضوع با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرگز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی حساب‌های بانک اعلامی از سوی شاکی و بهره‌گیری از شیوه های نوین در پیگیری پرونده ها، ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و با اخذ مجوز از مراجع قضائی، در یک عملیات غافلگیر کننده این مامور تقلبی را دستگیر کنند.

سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی از اموال متهم یک عدد کپی رنگی کارت شناسایی مامور یکی از ادارات دولتی و تعداد زیادی کپی مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی) مربوط به افراد غیر کشف شد.

وی گفت: در روند تحقیقات تکمیلی از متهم دستگیر شده ،تعداد 25 نفر از مالباختگان شناسایی که مشخص شد این فرد در مجموع بیش از سه میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.