1395-12-25 12:05
1558
0
36627
مهدوی راد عنوان کرد:

ویژه برنامه آغاز سال نو در ۱۲ بقعه شاخص گرگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: ویژه برنامه آغاز سال نو امسال در ۱۲ بقعه شاخص شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مهدوی راد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان در جمع خبرنگاران استان گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند امامزادگان ما باید تبدیل به قطب فرهنگی شود امسال برای چندین بار متوالی طرح آرامش بهاری در 22 بقعه شهرستان گرگان برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا با همکاری و هماهنگی های انجام شده با برخی از دستگاه های اجرای همچون هلال احمر، راه شهر سازی و دیگر دستگاه ها توانستیم چهار ایستگاه صلواتی را در مسیر های مختلف راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام مهدوی راد با بیان اینکه در اجرای طرح آرامش بهاری 24 مبلغ به امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مورد نیاز اعزام خواهند شد، اظهارداشت: از این تعداد 9 مبلغ اعزامی از قم و 15 مبلغ بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه طی برنامه ریزی های انجام شده اسکان مسافرین در چهار امامزاده شهرستان گرگان انجام می شود، تصریح کرد: امامزاده عبدالله(ع) گرگان، امامزاده عبدالله(ع) زیارت، امامزاده پنج تن(ع) لمسک و امامزاده طیب(ع) قرن آباد این طرح اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: امسال در 12 بقعه شاخص شهرستان گرگان ویژه برنامه آغاز سال نو را خواهیم داشت که در این طرح دعا خوانی، بسته های تبرکی، نقاره زنی و ایجاد غرفه های معرفت انجام خواهد شد./شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.