1395-12-30 16:00
956
0
36799
استاندار گلستان در پیام نوروزی سال 96؛

سال 1396، سالی همراه با توفیق و رونق برای گلستان خواهد بود

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه سال سال 95 سالی همراه با موفقیت برای استان بود، اظهار کرد: به تمامی دستگاه های اجرایی اعلام شده در سال 96 بر اساس اسناد فرادستی دستگاهی، برنامه ششم توسعه و قانون بودجه برنامه های خود را اعلام نمایند و امیدواریم سال 96 سالی همراه با توفیق و رونق برای گلستان باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن صادقلو در پیام نوروزی سال 96 خود، ضمن تبریک نوروز باستانی و آرزوی سالی پر رونق، همراه با وسعت رزق ، شعف، شادمانی و بهترین ها برای مردم شریف و مهمان نواز گلستان، تصریح کرد: سال 95 که با پیام زیبای رهبری با عنوان«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گذاری شد، با نشانه های توفیق در خدمت رسانی در استان همراه بود و ما توانستیم از طریق اوراق مشارکت، اسناد خزانه و تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه، 616 میلیارد تومان تخصیص که به نوعی تضمین دولت برای اجرای پروژه ها در گلستان است، را دریافت نماییم.

وی مسئله تولید، اشتغال و رفع رکود را از اولویت های استان در سال 95 دانست و افزود: با تلاش های صورت گرفته در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 185 واحد تولیدی مرتفع شد و همچنین مبلغ 720 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک های عامل استان به 533 واحد تولیدی اعطا شد که به واقع همکاری بانک ها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به خدمات دولت در استان گلستان از سال 92 تا 95 ، یادآور شد: در دولت تدبیر و امید 8303 پروژه در گلستان با اعتبار 3500 میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شده است که از این تعداد 595 پروژه کلنگ زنی و پیشرفت 20 تا 80 درصد داشته است.

وی اهمیت مسائل اقتصاد مقاومتی را در استان بالا دانست و گفت: 137 پروژه اقتصاد مقاومتی استان پیشرفت 89 درصدی داشته اند و گلستان جزء استان های پیشرو در اقتصاد مقاومتی بوده است.

استاندار گلستان کاهش نرخ بیکاری استان از 13.7 به 11.8 را شاخصی ارزشمند دانست و افزود: در این دولت 56 هزار شغل در استان ایجاد شده و االبته تلاش ما برای افزایش سطح اشتغالزایی است.

دکتر صادقلو با بیان اینکه از 121 پروژه تفاهمات سفر ریاست جمهوری به استان 120 پروژه پیشرفت 92 درصدی داشته ، خاطر نشان کرد: امیدواریم تا پایان دولت یازدهم این 121 پروژه به نتیجه کامل برسند.

وی درخصوص پروژه های اساسی سال 96 استان، تصریح کرد: توجه به اتمام سدهای در حال اجرا همچون سد نرماب، آغاز سدهای پر اهمیت استان همچون سد چایلی، توجه به استقرار صنایع بزرگ همچون فولاد، پتروشیمی، منطقه آزاد اینچه برون، اجرای کامل طرح گردشگری آشوراده با توجه به توافقات محیط زیستی صورت گرفته، توجه به ریل پایه از مسیر گرگان تا گند و سپس تا کلاله که بتواند در آینده به مشهد اتصال یابد و اجرای کامل طرح شهید شوشتری در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی از اولیت های استان محسوب می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو در سال 96، گفت: خوشبختانه گلستانی ها در انتخابات گذشته با میزان مشارکت 80.39 رتبه اول کشور را کسب کردند و بر این باوریم که در انتخابات ریاست جمهوری و شورا بار دیگر شاهد ثبت موفقیتی از گلستانی ها خواهیم بود و مردم فرهیخته ما همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را بروز و ظهور خواهند داد.

دکتر صادقلو یادآور شد: امیدواریم با دعا و مشارکت مردم عزیز استان انتخابات با شکوهی را در استان برگزار کنیم و موجب یاس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.