1396-01-02 07:12
928
1
36880
مسئول معاونت اردویی سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

رشد 20 درصدی اعزام راهیان نور در سال 95

مسئول معاونت اردویی سپاه نینوا گلستان از رشد 20 درصدی اعزام راهیان نور استان گلستان در سال 95 خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ کاظم نوروزی مسئول معاونت اردویی سپاه نینوا گلستان در مناطق عملیاتی جنوب کشور در مصاحبه با خبرنگار بسیج با تبریک سال جدید، اظهار کرد: از ابتدای سال 95 با برنامه ریزی های ستادی و همت استانی تا به امروز موفق شدیم با استقبال خوب مردم استان گلستان غریب به 15 هزار زائر را به مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب اعزام کنیم.

وی افزود: با توجه به شعار سال راهیان نور ( من انقلابی ام ) و دیدار مقام معظم رهبری با خادمین شهدا و عوامل اجرایی این سفر ، باعث شد تا انگیزه، شور و نشاط در جامعه ایجاد شود و مردم با اشتیاق از این مهم استقبال کردند.

مسئول معاونت اردویی سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: با برنامه ریزی و پشتیبانی های انجام شده پیش بینی می شود تا پایان این دوره قریب به 16 هزار نفر از مردم استان گلستان به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

نوروزی یادآور شد: از ابتدای سال 95 بر اساس ابلاغ قرارگاه مرکزی راهیان نور یک هزار و 320 نفر به مناطق غرب و شمال غرب اعزام کردیم و در مهر ماه با توجه به فصل دانش آموزی اعزام به کرمانشاه و خرمشهر را داشتیم .

وی در بحث دانشجویی افزود: قریب به یک هزار و 600 نفر اعزام داشتیم و در پایان سال با توجه به تعطیلات نوروزی در خدمت خانواده ها بودیم که نسبت به سال گذشته استقبال خوب و رشد 20 درصدی را تا به این لحظه داشتیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جمال

سلام تشکر از زحمات و خداقوت

0
0
پاسخ
1396-01-02 16:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.