1396-01-20 06:39
955
0
37569
مسئول پلیس فتا گلستان هشدار داد؛

فریب جوانان بیکار در استان گستان به بهانه کاریابی و مدلینگ‌

مسئول پلیس فتا استان گلستان درباره فریب خانم‌ها و آقایان جوان و بیکار به بهانه کاریابی و مدلینگ در استان گلستان هشدار داد.

به گزارش گلستان ما، سروان وحید صاحبکاران مسئول پلیس فتا استان گلستان اظهار داشت: به تازگی برخی افراد با راه‌اندازی کانالها و گروه‌های کاریابی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ با عناوینی مانند کاریابی برای دختران و پسران جوان یا بکارگیری به عنوان مدل با وعده دروغین پرداخت حقوق‌های میلیونی می کنند که این موضوع  غیرواقعی و استفاده از نیازها و احساسات آنان محسوب می‌شود.

وی افزود: در این شیوه خانم‌های جوان را فریب داده و از آنان خواسته می‌شود تا جهت تکمیل فرایند ثبت‌نام و بکارگیری ضمن ارسال مدارک هویتی و تصاویر خود مبالغی را نیز پرداخت کنند که حتی در برخی از موارد این خانم‌ها را به محل‌های نامشخص دعوت می کنند که می‌تواند خطرات فراوانی برای آنان به همراه داشته باشد.

مسئول پلیس فتا استان گلستان از خانواده‌ها و به خصوص خانم‌های جوان که بیکار هستند خواست به هیچ عنوان به وعده‌های دروغین مطرح شده در فضای مجازی که منبع معتبر ندارند اعتنا نکرده و تنها به موسسات کاریابی مجاز و معتبر مراجعه کرده و اطلاعات هویتی و تصاویر خود را به راحتی در اختیار افراد غیرمجاز قرار ندهند.

وی گفت: هرگونه فعالیت در زمینه مشاوره شغلی و ارائه خدمات کاریابی صرفا با دریافت مجوز امکان‌پذیر خواهد بود.

سروان صاحبکاران اظهار داشت: هم استانی ها در صورت ضرر و زیان از موسسات و افرادی که به صورت غیرمجاز وعده کاریابی می‌دهند می توانند با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان یا شهرستان محل سکونت شکایت خود را مطرح  کنند و کارشناسان پلیس فتا از طریق شماره تلفن 21822967 آماده پاسخگویی به ابهامات و سؤالات شهروندان هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.