1396-01-20 12:58
894
0
37586
رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان خبرداد:

برگزاری 3 رویداد مهم دانش آموزی تا اوایل اردیبهشت در گلستان

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان از برگزاری سه رویداد فرهنگی و هنری استانی تا نیمه نخست اردیبهشت ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش گلستان ما، "محمد ضیایی" در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، اظهار کرد: سی و پنجمین دوره جشنواره سرود استانی از 26 تا 29 فروردین  با شرکت یک هزار و 5000 دانش آموز دوره متوسطه استان در کانون طه گرگان برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره 56 گروه سرود 20 نفره از سراسر استان به رقابت بایکدیگر خواهند پرداخت.

رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: در حاشیه این مسابقات اولین جشنواره تولیدات و فروشگاه کانون های فرهنگی تربیتی استان را خواهیم داشت.

ضیایی با بیان اینکه 35 کانون فرهنگی تربیتی در سطح استان فعالیت می کنند، افزود: در این 4 روز 14 غرفه از محصولات دانش آموزان به نمایش در خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: 8 صبح تا 15 بعد از ظهر بازدید برای عموم خواهد بود.

مشاور هنری آموزش و پرورش گلستان در ادامه به برگزاری جشنواره نمایشی بعنوان سومین رویداد فرهنگی هنری نام برد و بیان کرد: این جشنواره در 4 رشته نمایش عروسکی، صحنه ای ، نقالی و نمایشنامه خوانی در دوسطح گروهی و انفرادی برگزار می شود.

وی ابراز کرد: یکهزار دانش آموز در این بخش  در روزهای 30 فروردین ، دوم تا چهارم اردیبهشت ماه  به میزبانی رامیان  باهم رقابت می کنند.

ضیایی در خاتمه بیان کرد: نفرات اول در پایان رقابت ها به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.