1396-01-21 16:36
838
0
37624
قابل توجه دانش آموزان و خانواده های گلستانی؛

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان تمدید شد + جزئیات و لینک ثبت نام

رئیس اداره سنجش استان گلستان از تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه استان گلستان تا 26 فروردین ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "احمد قندهاری" در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: به منظور رفع نگرانی خانواده های محترم، ثبت نام این آزمون، از 20 فروردین 96 لغایت 26 فروردین 966 تمدید شد.

این آزمون برای ورود حدود3هزار دانش آموز در 49 مدرسه نمونه دولتی دوره اول و دوم و هنرستان های نمونه دولتی راس ساعت 9 صبح روز جمعه 9تیرماه سال 96 ( اولین جمعه بعد از ماه مبارک رمضان) در سراسر کشور به صورت هم زمان برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش؛ دانش آموزان و خانواده های برای ثبت نام می توانند ابتدا با گرفتن شناسه ثبت نام از آموزشگاه خود با ورود به سایت http://azmoon.goledu.ir برای ثبت نام نهایی اقدام نمایند.

ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان بر اساس دستورالعمل ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی به این شرح است:

-داشتن تابعیت ایرانی (ثبت نام اتباع غیرایرانی تابع بخشنامه تیرماه 1395 مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است)

-ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول متوسطه کسب مقیاس "خیلی خوب" در تمام دروس و یا مقیاس "خوب" در یک درس و "خیلی خوب" در سایر دروس در نوبت اول در سال تحصیلی 96-1395 است.

- ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی دوره دوم و هنرستان های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول در سال تحصیلی 96-1395 است.

-در محدوده‌هایی که امکان ثبت نام در دو واحد آموزشی (دبیرستان های نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه)، وجود داشته باشد دانش آموزان می توانند در فرم تقاضانامه ثبت نام، هر یک از دو اولویت (اول و دوم) را انتخاب کنند.

-رقابت علمی برای ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و شهرستان بدون لحاظ کردن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

-ثبت نام دانش آموزان ایرانی خارج از کشور با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و سایر مدارک مورد نیاز، می تواند توسط وکیل آنها در استان محل سکونت متقاضیان انجام پذیرد.در این خصوص ضروری است ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی همکاری و مساعدت لازم را با دانش آموزان ایرانی مدارس خارج از شور داشته باشند.

کارت ورود به جلسه امتحانات پس از صدور از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان،  بایداز سوی ادارات تابعه در اختیار مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول ودوم محل تحصیل دانش آموز قرار بگیرد و تا سه روز قبل از برگزاری آزمون به دانش آموزان تحویل شود. همچنین اعلام اسامی پذیرفته شدگان و شروع ثبت نام با درنظر گرفتن سهمیه های تعیین شده برای هر واحد، حداکثر تا دوهفته پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.