1396-01-21 16:58
759
0
37625
ریاحی در دیدار با دوست محمد آخوند میر حسنی؛

تلاش در زمینه وحدت باعث عظمت اسلام است / جامعه ما نیاز به روحانیت بیدار دارد

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گفت: هر چقدر در زمینه وحدت تلاش کنیم اسلام را تقویت کرده ایم، و کوتاهی در قبالش به اسلام ضرر رسانده ایم.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در دیدار با دوست محمد آخوند میرحسنی امام جمعه شهرستان کلاله اظهار کرد: موفقیت در تمام عرصه های کشور لازمه آن وجود یک امنیت کامل است که بحمدالله در کشور ما وجود دارد.

حجة الاسلام ریاحی ادامه داد: امروزه دشمنان ما همواره در صدد ایجاد تفرقه های گوناگون هستند و با ابزار اختلاف، وحدت بین شیعه و سنی و این امنیت شیرین را میخواهند تلخ کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان ادامه داد: وجود علمایی بیدار و با بصیرت مثل دوست محمد آخوند باعث ایجاد روشنگری بر علیه اقدامات وهابت است و همچنین باعث از بین بردن اختلافات هستند.

وی تصریح کرد: امروزه این وحدت باعث شده که به آسانی به تحصیل و زندگی خود را در کمال آرامش اداره کنیم، و دشمن ما چشم دیدن این اتحاد و همدلی را ندارد.

ریاحی همچنین با تاکید بر گسترش وحدت خاطر نشان کرد: ما باید با اعمال و رفتارمان باید در زمینه تقویت وحدت بکوشیم، حفظ وحدت بین شیعه و سنی لازمه پیشرفت دین اسلام است.

 این مقام مسئول در پایان گفت: ما شاهد این هستیم که در برخی از کشورهای جهان اختلافاتی بین شیعه و سنی به وجود آمده است، ولی در کشور ما با وجود درایت رهبر معظم انقلاب بحمدالله ذره ای به اتحاد و همدلی ما خدشه ای وارد نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.