1396-01-25 15:03
877
0
37805
ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران مطرح کرد :

خودکفایی ارتش در تامین سیستم‌های دفاعی نوین با بهره‌گیری از استعداد جوانان ایرانی

ارشد نظامی ارتش در استان‌های گلستان و مازندران گفت: ارتش ایران اسلامی امروز با بهره‌گیری از استعداد جوانان ایرانی به سیستم‌های دفاعی نوین و روز دنیا مجهز شده است.

به گزارش گلستان ما؛ امیر سرتیپ مهدی معمارباشی ظهر امروز در جمع نمازگزاران گرگانی اظهار داشت: با الگو قرار دادن مکتب حسینی و ولایتمداری مقابل دسیسه‌های دشمن می‌ایستیم.

وی افزود: امروز به برکت خون شهیدان و ارزشهای نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه ارتش جمهوری اسلامی ایران ایستاده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های گلستان و مازندران اظهار کرد: دفاع از کیان کشور، مراقبت و محافظت از مرزهای کشور برعهده ارتش سرافراز است که در هشت سال دفاع مقدس هم جانانه دفاع کرده و امروز هم آماده دفاع است.

وی تصریح کرد: ارتش در همه عرصه‌ها دوشادوش نیروهای مسلح دیگر فعال و گوش به فرمان فرمانده کل قواست.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های گلستان و مازندران تاکید کرد: در عرصه خوداتکایی و استقلال ادوات هم با بهره‌گیری از توان و استعداد جوانان ایرانی به سیستم‌های دفاعی نوین و روز دنیا دست یافته‌ایم.

امیر معمار باشی افزود: در عرصه ایجاد امنیت پایدار هم بیدار و آماده هستیم و در کنار همه این مسئولیت‌ها ارتشیان سرافزار در عرصه یاری رساندن به مردم در مواقع سیل، زلزله و شرایط غیرمترقبه هم  آماده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان افزود: امروز با الگو قرار دادن مکتب حسینی و ولایتمداری مقابل همه دسیسه‌های دشمن می ایستیم و همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس دلاورمردان ارتش به کمک دیگر نیروهای انقلاب ایستادگی کردند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.