1396-01-25 19:00
879
0
37809
امروز در دو حوزه امتحانی برگزار شد؛

مرحله نخست هشتمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو در گلستان + عکس

ناظر کشوری المپیاد دانش آموزی فناوری نانو گفت: مرحله نخست(تئوری) هشتمین دوره المپیاددانش آموزی فناوری نانو در گلستان امروز دردو حوزه امتحانی برگزارشد.

به گزارش گلستان ما، "زهرا احمدی" در حاشیه برگزاری این آزمون در گرگان در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، اظهار کرد: مرحله نخست المپیاد دانش آموزی فناوری نانو در بخش پسران و دختران در دو شهر گرگان(دختران) و بندر ترکمن(پسران ) برگزارشد.

وی افزود: حدود 170 نفر از کل استان گلستان در این آزمون نام نویسی کردند که امروز در آزمون تئوری 102 دانش آموز(65 پسر و 37 دختر) شرکت کردند.

IMG 6350

به گفته ناظر کشوری این المپیاد دانش آموزی، این آزمون با هدف شناسایی استعدادهای دانش آموزی و ترویج فناوری نانو با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.

احمدی تصریح کرد: منتخبین مرحله اول آزمون برای شرکت در آزمون عملی که زمان دقیق آن اعلام خواهد شد به تهران اعزام می شوند .

IMG 6353

نادره خوری مسئول پژوهش سرای رازی گرگان نیزدر گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، ثبت نام دانش  آموزان در این شهرستان را مطلوب دانست و تصریح کرد: ریزش دانش آموزان در امروز همزمانی این آزمون با سایر آزمون های موسسات است،لذا باید در زمان برگزاری آن تجدید نظر شود.

وی افزود: جایگاه پژوهش سرای رازی گرگان در سال گذشته در جایگاه پنجم استان قرار گرفته است؛ در تلاش هستیم این رتبه را علیرغم کمبودها و امکانات فراوان بهبود ببخشیم.

مسئول پژوهش سرای رازی با اعلام فراخوان آثار با موضوع آلودگی صوتی و راه های کاهش آن گفت: این مسابقه تاکید بر طراخی فضای سبز در مقطع نهم و دهم  برای هفته معلم پیش بینی کرده ایم.

خوری یادآورشد: نمایشگاه های از آثار دانش آموزان مقاطع ابتدایی (دست ساخته ها از دوریختنی ها) در هفته معلم برپا خواهدشد.

NANO1

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.