1396-01-28 15:05
676
0
37943
مسئول پلیس فتا استان گلستان:

پلیس فتا در هیچ شبکه اجتماعی موبایلی خارجی صفحه رسمی ندارد/ صفحات موجود جعلی است

مسئول پلیس فتا  استان گفت: پلیس فتا در هیچ یک از شبکه های اجتماعی موبایلی خارجی صفحه رسمی ندارد و صفحات موجود، از سوی برخی کاربران ایجاد شده و جعلی است.

به گزارش گلستان ما، سروان صاحبکاران با اشاره به اینکه برخی از كاربران شبکه های اجتماعی از آرم و تصاویر پلیس فتا سوءاستفاده می کنند افزود: اخيرا صفحه اي در يكي از شبكه هاي اجتماعي توسط كارشناسان اين پليس رصد گرديده كه با انجام بررسي هاي تخصصي و اطلاعاتي گرداننده آن شناسايي و در ادامه اقدامات لازم در اين خصوص صورت پذيرفت.

سروان صاحبکاران اظهار داشت: تنها مرجع ارتباطی کاربران با این پلیس، سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مي باشد. همچنين ساير صفحات مرتبط با پلیس فتا در سمت چپ منو بار سایت مذکور قرار دارد و کاربران مي توانند با کلیک بر روی آنها به اين صفحات دسترسی پیدا کنند.

وي در ادامه گفت:کاربران به هیچ عنوان فریب دیگر سایت ها و صفحات موجود در شبکه های اجتماعی را نخورده و نسبت به پیام های صفحات جعلي توجهی نکنند.

مسئول پلیس فتا گلستان گفت: برابر ماده 555 مجازات اسلامی بخش تعزیرات، هر کس بدون سمت رسمی یا اذن از طرف دولت خود را در مشاغل دولتی اعم از کشوری یا لشگری و انتظامی که از نظر قانون مربوط به او نبوده است دخالت دهد یا معرفی نماید به حبس از شش ماه تا دو سال محکوم خواهد شد و چنانچه برای دخالت یا معرفی خود در مشاغل مزبور، سندی جعل کرده باشد، مجازات جعل را نیز خواهد داشت.

صاحبکاران با هشدار به کاربرانی که اقدام به سوءاستفاده از آرم و تصاویر پلیس فتا می کنند اظهار داشت: پلیس فتا با شناسایی کاربران خاطی، آنها را به اتهام سوء استفاده از نام و عنوان این پلیس به محاکم قضایی معرفی می کند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی يا شماره تماس 21822967 با كارشناسان اين پليس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.