1396-01-30 09:01
999
0
38009
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

امنیت یک کشور را با پول نمیتوان خرید/ اگر ملاک رأی دادن را خویشاوندی بدانیم در آخرت باید پاسخگو باشیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: بسیاری از کشورهای جهان سرمایه ای بیشتر از کشور ما دارند ولی امنیت ندارند، این امنیت به برکت وجود اسلام حاصل شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر انبارالوم اظهار کرد: استان گلستان طوائف و سلیقه های گوناگونی دارد، در میان این طوائف هم طرز تفکرهای ززیادی موجود است، ولی خدا را شاکریم که همگی تحت اتحاد برای حفظ این انقلاب می کوشیم.

حجة الاسلام رعایتی ادامه داد: اگر بخواهیم در حوزه های علمیه به پیشرفت برسیم باید یک اسوه و یک الگویی برای خود قرار بدهیم، بهترین الگو در دین اسلام پیامبر رحمت(ص) است، بزرگترین اخلاق حسنه ای که پیامبر داشت این بود که هیچ گاه منتظر نمی شد مردم به نزد او بیایند ، بلکه خود در نزد مردم می رفت.

وی تصریح کرد: یکی از روایاتی که در بین اهل سنت و تشیع معروف است این است که پیامبر(ص) فرمود که اگر یک نفر را هدایت کنیم ثوابش از آنچه آفتاب به آن میتابد بیشتر است، و یا اینکه اگر یک نفر را هدایت کنیم انگار یک دنیا را زنده  کرده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان متذکر شد: بعضی اوقات ممکن است از طرف مردم به خاطر اینکه طلبه یا روحانی هستیم تندی و یا خشم ببینیم، این نباید ما را دل سرد کند، باید به این نکته هم دقت کنیم که به پیامبر(ص) ما جسارت های فراوانی شده است.

رعایتی با بیان اینکه پیامبر ما برای حفظ دین اسلام جانش را به خطر انداخت بیان کرد: امروز مردم باید قدر نعمات را بدانند نعمت هایی که به خاطر اسلام در کشور ما به وجود آمده است، ما شاهد هستیم که برخی از کشور ها از ما بیشتر سرمایه دارند ولی امنیت ندارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان پی به اهمیت جایگاه اتحاد ما برده اند افزود: دشمنان امروزه اتحاد و همدلی ما را هدف قرار داده اند، وقتی اتحاد ما از بین برود کشور دیگر قدرتی نخواهد داشت.

حجة الاسلام رعایتی عمل کردن به قرآن عامل پیروزی بر کفار دانست و خاطر نشان کرد: کسی که به دستورات قرآن جامعه عمل بپوشاند هیچ گاه مغلوب نخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پایان گفت: بصیرت دینی و بصیرت سیاسی لازمه یکدیگر هستند، این دو را اگر در کنار هم توانستیم حفظ کنیم موفق می شویم، و در انتخابات به کسی رای بدهیم که هم به فکر دنیا باشد هم به فکر دین، اگر بخواهیم ملاک رأی دادن را خویشاوندی بدانیم در آخرت باید پاسخگو باشیم.

امنیت یک کشور را با پول نمیتوان خرید/ اگر ملاک رأی دادن را خویشاوندی بدانیم در آخرت باید پاسخگو باشیم

امنیت یک کشور را با پول نمیتوان خرید/ اگر ملاک رأی دادن را خویشاوندی بدانیم در آخرت باید پاسخگو باشیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.