1396-01-30 11:00
1166
0
38010
روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه گلستان ؛

رفتار شرکت "فایبرنت" غیرحرفه‎ای و تشویش اذهان عمومی بوده است

روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه گلستان اعلام کرد: رفتار شرکت "فایبر نت" مبنی بر قطع ارتباط با مخابرات استان غیر حرفه ای و تشویش اذهان عمومی بوده است.

به گزارش گلستان ما، پیرو درج اطلاعیه شرکت فایبرنت (نماینده سابق اینترنت مخابرات منطقه گلستان ) مبنی بر قطع ارتباط با مخابرات استان در پایگاههای اطلاع رسانی و خبری استان گلستان و کشور، شرکت مخابرات منطقه گلستان در پیامی با ابراز تاسف از برخورد غیرحرفه ای شرکت فوق الذکر و تشویش اذهان عمومی و باعلم به این که آگاهی حق مردم است، پیامی را تنظیم و منتشر کرده است.

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

شرکت فایبر نت با ارسال نامه شماره 114/96 مورخه 96/01/20 به مخابرات منطقه گلستان، رسما عدم تمایل خود را به تمدید قرارداد مربوط به ارائه خدمات فروش و پشتیبانی ADSL اعلام داشته و دلیل این تصمیم را عدم صرفه اقتصادی عنوان نمود که میتوان گفت: اولین گام در راستای قطع ارتباط از سوی آن شرکت برداشته شد ، از طرفی شرکت فایبرنت با ارسال پیام تلگرامی به پیمانکاران زیر مجموعه خود با این عنوان ( نمایندگان محترم تا اطلاع ثانوی از واریز وجه (برای شارژ پنل) به حساب شرکت خودداری نمایید) موجب شد شرکتهای زیر مجموعه برای حل مشکل خود به مخابرات مراجعه نمایند.

ضمناً پیمانکاران به صورت مکرر تقاضای برگزاری جلسه ای بدون حضور شرکت فایبرنت را از مدیریت تجاری مخابرات منطقه گلستان خواستار بودند تا گلایه آنان نسبت به شرکت فایبرنت مورد بررسی قرار گیرد که به همین منظور جلسه ای برای آنان در روز 27/01/96 برگزار گردید.

همچنین در روزهای آخر سال 95 به دلیل مشکلات داخلی پیش آمده برای شرکت فایبرنت آن شرکت متاسفانه نتوانست پنل شرکت های لایه 3(پیمانکاران زیر مجموعه فایبرنت) را شارژ نماید که این موضوع مورد اعتراض پیمانکاران زیر مجموعه گردید و مدیریت تجاری مخابرات منطقه گلستان براساس حساسیت موقعیت زمانی از لحاظ نزدیک شدن به ایام تعطیلات عید(جهت رفع اعتراض ارباب رجوع که به نمایندگی ها مراجعه نموده اما آنان از شارژ و ثبت نام مشتریان به دلیل نداشتن شارژامتناع میکردند) نسبت به شارژ موقتی چهار پیمانکار به صورت مجزا اقدام نمود که پس از رفع مشکل پنل این پیمانکاران از طرف شرکت فایبرنت ، پنل آنها از سوی مخابرات قطع گردید.

براساس اقدامات مخابرات گلستان بر اساس تکریم مشتری و توجه به نیاز مشتری که هدف اصلی هرسازمان خدمت رسان محسوب میشود، شرکت فایبرنت در نامه شماره 130/96 مورخه 27/01/96 تصمیم به انصراف از ادامه همکاری با مخابرات منطقه گلستان وقطع پنل فروش و پشتیبانی سامانه 2020 از ساعت 17 مورخه 27/01/96 را اعلام داشته است.

حال با توجه به تمامی مطالب فوق الذکر و از آنجائیکه مخابرات منطقه گلستان مشتری مداری و تکریم مشتری و رضایت آنان را اولویت فعالیتهای خود دانسته و به دلیل سر در گمی مشترکین خود و جلب رضایتمندی راه اندازی سریع سامانه پاسخگویی و پشتیبانی2020 را وظیفه خود دانسته و با استقرار کارشناسان خبره و کارآزموده نسبت به پاسخگویی به مشتریان اقدام نموده است.

تنها هدف مخابرات منطقه گلستان، ارائه خدمات باکیفیت و به موقع و به روز و درنهایت جلب رضایت مشریان و رفع نیازهای ارتباطی آنان است که در این راه از هیچ کوشش و اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.