1396-01-30 12:59
1027
0
38029
آخوند میرابی:

در میان این همه نا امنی، کشور ما با ایجاد اتحاد بهترین امنیت را دارد

رئیس حوزه علمیه قره تپه گفت: کشور ما در بین کشور های نا امن قرار دارد که هیچ گونه امنیتی ندارند، ما با اتحاد و برادری توانستیم ثابت کنیم که امنیت برای هر کشوری خریدنی نیست بلکه تلاش فراوانی می خواهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، آخوند جبار میرابی در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون اظهار کرد: امنیت نعمت بسیار بزرگی است که هر جایی یافت نمی شود، بسیاری از کشورهای جهان با هزینه های بسیار زیادی می خواهند این نعمت را بخرند.

وی با بیان این مطلب که نمی توان امنیت را خرید تاکید کرد: برای برقراری امنیت باید زحمات زیادی کشید، امنیت برای ما حاصل نمی شود مگر با ایجاد اتحاد و برادری، این اتحاد را باید بیش از پیش تقویت کرد.

رئیس حوزه علمیه قره تپه ادامه داد: ما امروزه شاهد این هستیم در کشورهای همسایه ما این نعمت بزرگ را ندارند، و آرامش از زندگی آنان سلب شده است، و دوست دارند آرامشی مانند کشور ما داشته باشند.

میرابی ادامه داد: الحمدالله ما در کشور جمهوری اسلامی ایران با نظارت مقام معظم رهبری توانستیم بر ابر قدرت ها چیره شویم و در میان این همه نا امنی بهترین امنیت را به خودمان اختصاص دهیم.

در میان این همه نا امنی، کشور ما با ایجاد اتحاد بهترین امنیت را دارد

در میان این همه نا امنی، کشور ما با ایجاد اتحاد بهترین امنیت را دارد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.