1396-02-14 15:02
1148
0
38616
در پی حادثه انفجار معدن در گلستان عنوان شد؛

مسئولان به دنبال مقصر نگردند/ پیکر کارگران خرد شده است!

نائب رئیس کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی در پیام تسلیت خود، گفت: مسئولان به دنبال مقصربرای انفجار معدن در استان نگردند، پیکر کارگران خرد شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "فاطمه فغانی" نائب رئیس کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی رای حادثه دردناک انفجار در معدن زمستان یورت آزادشهر و جان باختن شماری از هم استانی هایمان پیام تسلیتی صادر کرد.

 در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون.

پلاسکوی گلستان هم رقم خورد...

گلستان تسلیت...تسلیت برای کارگرانی که کمتر از یک هفته ی پیش روز کارگر را به آنان تبریک گفتیم.

متاسفم فقط زمانی که حادثه ای پیش می آید همه به فکر می افتند، و بازهم به فکر توجیه کار خود هستند و به دنبال مقصر می گردند.

مگر می شود اول یک هفته به خانواده های شما تبریک گفت و اینک باید پیام تسلیت برایشان فرستاد؟

اما بدانید!آنان کار کردند تا نان حلال برای فرزندانشان فراهم کنند و اکنون نیازی نیست دهانشان را خرد کنید...

اما ای کاش مسئولین ما به فکر بودند و قبل از انفجار معدن به کارگرانش نگاه می کردند، نه اینکه اکنون پس از مرگ آنان در صحنه حضور پیدا کنند و پیام تسلیت برای خانواده های داغدارشان بفرستند.

کارگران معدن متاسفیم که هیچوقت، هیچکس شما را نشناخت و هرگز حق اعتراض نداشتید و هجده ماه حقوق نداشتید و پس از اعتراض تهدید به خرد شدندهانتان می شدید....

پلاسکو باید می ریخت...معدن باید منفجر می شد...تا مسئولین ما اندکی به فکر باشند.

این حوادث اولین و آخرین حادثه نیستند پس خواهش میکنم از تمام مسئولین استانی و کشوری اندکی هم به فکر امنیت و آرامش کارگران مناطق دور افتاده باشید و فقط به اطراف نگاه نکنید.

معدنچیان بزرگوار بدانید اگر زمانی که زنده بودید صدای سخنتان به گوش کسی نرسید اما اکنون سکوت مرگ شما و حرف های ناگفته شما خوب به گوش مسئولین رسیده است. پس آرام بخوابید...

و امروز ما جوانان بسیجی استان گلستان این حادثه بزرگ و داغی که بر دل ملت نشست را به خانواده محترم تمامی جانباختگان این حادثه و جامعه ی بزرگ کارگران تسلیت می گوییم و علو درجات را برای آن بزرگواران از خداوند منان خواستاریم.

"والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. "

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.