1396-02-20 10:35
1223
0
38825
رییس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان:

بسیج سازندگی کلنگ 7 مدرسه را در مناطق محروم گلستان به زمین زد

7 مدرسه ابتدایی در مناطق محروم استان گلستان به طور همزمان توسط سازمان بسیج سازندگی کلنگ زنی شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ مراسم کلنگ زنی متمرکز 7 مدرسه در مناطق روستایی محروم و کم برخوردار، با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان، فرمانده سپاه پاسداران و معاون آموزش و پرورش علی آباد کتول در روستای نصرت آباد این شهرستان برگزار شد.

حسن ملک حسینی رییس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: عملیات اجرایی این مدارس ابتدایی با اعتبار 7 میلیارد ریال از امروز آغاز و با همکاری مردم، خیرین و گروه های جهادی ساخته خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدارس مورد نظر امسال سازمان بسیج سازندگی برای ساخت مربوط به روستاهای شهرستان های گرگان، گنبد کاووس، علی آباد کتول، کلاله، مینودشت، آزادشهر و مراوه تپه است که به مناسبت هفته بسیج سازندگی کلنگ زنی شدند.

ملک حسینی تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی استان گلستان سال گذشته با کمک مردم، خیرین و گروه های جهادی گام نوینی در جهت مدرسه سازی در مناطق روستایی محروم و کم برخوردار برداشت و همان سال 5 مدرسه را به مردم و آموزش و پرورش تحویل این استان داد.

وی اذعان کرد: هدف ما در بسیج سازندگی محرومیت زدایی، مردم یاری و مردم نوازی است و در همین راستا با کمک مردم، خیرین و گروه های جهادی 190 پروژه نظیر خانه بهداشت، خانه محروم و خانه عالم در روستاهای محروم و کم برخوردار استان بهره برداری کرده و به مردم تحویل داده ایم.

ملک حسینی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری گفت: سال گذشته 4 هزار و 500 شغل و عرصه اقتصاد مقاومتی در استان گلستان با اعطای 670 میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان ایجاد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان همچنین به محوریت اصلی برنامه های سال 96 بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی گریزی زد و گفت: قطبی سازی و ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در سال جاری که مزین به اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال شده، توسط سازمان بسیج سازندگی استان گلستان دنبال می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.