1396-04-18 07:35
1264
0
41199
در یادواره 25 دانشجو معلم شهید دانشگاه فرهنگیان عنوان شد؛

روحانی مشکلات اقشار جامعه را حل کند/ تبعیت محض از ولایت فقیه زمان خود داشته باشید/ تشکر معاون وزیر از نگاه فراجناحی نمایندگان مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس‌ شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و باید مسائل کوچک جناحی را کنار بگذاریم،حالا آقای روحانی بر کرسی ریاست جمهوری نشسته و وظیفه دارد مشکلات کشور را حل کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، نبی‎هزارجریبی" در آئین گرامیداشت یاد و خاطره 25 دانشجومعلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، اظهار کرد: ما هر چه داریم از معلمان است و شهدا معلمینی هستند که به مادرس ایثار و فداکاری و حرکت در راه و مسیر امام خمینی(ره) می دهند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا در عرصه‎های مختلف سیاسی و اجتماعی راه شهدا را ادامه می‎دهند، ادامه داد: شهدا با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس‌ شورای اسلامی تصریح کرد: داعش در 25 روز گذشته با حمله تروریستی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی پاسخ افرادی که می‎گویند چرا در سوریه می‎جنگیم را دادند.

هزارجریبی با تشکر از نیروهای سپاه و امنیتی و اطلاعات کشور، اذعان کرد: مدافعان حرم سپر شدند تا ما در امنیت و آرامش باشیم.

وی ادامه داد: سربازان گمنام ما در سال‎های متمادی فداکاری کردند تا یک‌ یک توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلسب ا بیا اینکه انتخابات تمام شد و باید مسائل کوچک جناحی را کنار بگذاریم، تاکیدکرد: حالا آقای روحانی بر کرسی ریاست جمهوری نشسته و وظیفه دارد مشکلات کشور را حل کند.

وی گفت: الان زمان آن است که اصولگرا و اصلا‎ح‎ طلب دست به دست یکدیگر بدهند و در زیر سایه ولایت و پرچم سه رنگ کشور به قوای سه ‎گانه کمک کنند تا مملکت از رکود اقتصادی خارج شود.

شهدا با ارزش ترین و شریف ترین موت ر انتخاب کردند

حجت الاسلام رحیمی‎نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس‌ شورای اسلامی، در آئین گرامیداشت یاد و خاطره 25 دانشجومعلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، اظهار کرد: شهدا با ارزش ترین و شریف ترین موت ر انتخاب کردند.

وی افزود:  شهدا با دل کندن از تعلقات دنیای خود برای رسیدن به آخرت گذشتند که مصداق آیه  قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَیَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ شده  و به تعالی معبود رسیدند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان گلستان تصریح کرد: شهدا در نزد خداود روزی می‎خورند و یاد و خاطره آنها به واسطه ایثار و فداکاری که داشتند همواره زنده خواهد ماند.

رحیمی نژاد خطاب به دانشجو معلمان، بیان کرد: یکی از پیام های شهدا این است که تبعیت محض از ولایت فقیه زمان خود داشته باشید بنابراین شما نیز می بایست آن را یاد بگیرید و به دانش آموزان نسل های بعد منتقل کنید

کمک نمایندگان در افزایش اعتبارات آموزش و پرورش

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش یوسف نجفی" در آئین گرامیداشت یاد و خاطره 25 دانشجومعلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با تقدیر از نگاه حمایتی نمایندگان مجلس، اظهار  کرد: در برنامه ششم توسعه و بودجه سال جاری همه نمایندگان مجلس برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش کمک کردند.

وی افزود: واژه «شهادت» و «ایثار» تنها در دین اسلام مقدس نیست بلکه در همه ادیان آسمانی این کلمه یک هنجار و ارزش تلقی می‎شود بخصوص زمانی که خون در راه حفظ کیان و کشور ریخته شده ارزشمندمی شود .

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خونی که در مسیر حقانیت ریخته شده باشد در تاریخ ماندگار باقی می‎ماند لذا با وجود گذشته قرن‎ها از واقعه کربلا به علت حقانیت خون سیدالشهدا و یارانش جاودانه مانده است.

نجفی تصریح کرد: شهادت مرگ معمولی نیست و بهترین مرگ است که نصیب هر فردی نمی‎شود و افرادی که اخلاص، ایمان و ایثار داشته باشند می‎توانند به مقام شهید برسند.

وی بیان کرد: در هر کجای دنیا که وجدان بیدار وجود داشته باشد شهادت ارزشمند می‎شود و همه آحاد مردم آن جامعه برخود تکلیف می‎دانند که از آن صیانت کرده  و راه این شهدا را ادامه دهند.

این مقام مسئول اذعان کرد: ما نسبت به خون شهدا مسئول هستیم باید هر دقیقه‎ای از خدمات ما در راه تعالی کشور باشد.

نجفی با بیان اینکه شهدا برای استقلال و آزادی کشور جان دادند، گفت: اگر دیروز میدان جنگ بود امروز عرصه عمران و توسعه  فناوری است و امروز بر معلمان و فرهنگیان فرض است که در ادامه مسیر شهدا و در مسیر علم و تربیت گام بردارند.

وی  رسالت ما را در برابر شهدا پاسداری و حفظ از استقلال و آزادی وطن دانست و افزود: وحدت یکی از مسیر‎های تحقق این مهم است که این استان پیش‎قراول در این زمینه است و باید این وحدت سرمشق کشور قرار بگیرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: پاسداری از فرهنگ انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر راه‌های حفظ استقلال و آزادی است.

نجفی در خاتمه خطاب به دانشجومعلمان گفت: دانشجویان شهید به ما آموختند که یاد بگیریم و یاد بدهیم و امروز باید تربیت بشویم و تربیت کنیم و دوستی کنیم و دوستی یاد بدهیم و این پیام دانشجویان و معلمان شهید برای ما و شماست.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.