1396-04-18 15:34
856
0
41215
قائم مقام دانشگاه فرهنگیان درگرگان:

97 مرکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان در کشور/ آموزش یک ساله ۱۰هزار نفر پذیرفته شده آزمون استخدامی

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان گفت: 97 مرکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان در کشور فعال هستند که امسال ۱۰ هزار نفر از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه فرهنگیان می‎شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "عزیز الله تاجیک اسماعیلی" در حاشیه آیین گرامیداشت یاد و خاطره 25 دانشجو معلم شهید شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان، اظهارکرد: در قرآن کریم آمده است که اگر روح و روان انسان پاک باشد به حیات طیبه می‎رسد و انسان به مرتبه‎ای از حیات می‎رسد که حیات طیبه جزء زندگی آن می‎شود.

وی افزود: وصف شهید را فردی می‎تواند بیان کند که حضور شهید را درک کرده باشد، که در مباحث علوم‎انسانی و روان‎شناسی از قرآن کریم بهره می بریم.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: چندین آیه در قرآن کریم داریم که وقتی صحبت از مفاهیم ایمان می‎شود و آنها را در کنار یکدیگر قرار می‎دهیم نتایج جالبی به دست می‎آید.

تاجیک اسماعیلی با بیان اینکه شهدا مرتبه‎ای که پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم داشتند ندارند اما دارای جایگاه و رتبه والایی هستند، افزود: خداوند فرمود؛ اگر کسی عمل نادرستی انجام داد مانند همان به آن جزا می‎دهیم اما اگر عمل صالح انجام دهد خداوند از فضل خود به او می بخشد و اوا را وارد بهشت می کند و غیرحساب به آنها اجر می‎دهیم.

وی بیان کرد: فردی که می‎خواهد به حیات جاودان برسد از حیات خود می‎گذرد و شهدا در نزد خدا روزی می‎خورند و ما نمی‎توانیم در وصف شهدا در فخر آنها بیان کنیم.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود با اشاره به 97 مرکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان فعال در کشور گفت:  در این مراکز 72 هزار نفر در حال حال تحصیل هستند که با آموزش این محصلان در راستای ماموریت آموزش و پرورش گام بر می داریم.

تاجیک افزود: امسال 10 هزار نفر از طریق کنکور سراسری در 16 رشته مورد نیاز آموزش و پرورش جذب دانشگاه فرهنگیان می‎شوند.
وی بیان کرد: برای تامین نیروهای مورد نیاز از ردیف بودجه استخدامی سازمان مدیریت کشور نیز 9 تا 10 هزار نفر استخدام خواهند شد که این افراد در یک دوره آموزشی یک‎ساله را طی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.