1396-04-20 15:02
1683
0
41306
در پی مشکلات ترددی:

مردم روستاهای زاو با بیل و کلنگ وارد میدان شدند! + تصاویر

مردم روستاهای زاو بالا و پایین بصورت خودجوش اقدام به بسترسازی و شن ریزی 8 جاده ارتباطی روستاها با تفرجگاه چشمه زاو و مزارع را آغاز کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، مردم روستاهای زاو بالا و پایین پس از مدت ها با همت و وحدت مثال زدنی خویش زیرسازی و شن ریزی ۸جاده ارتباطی این روستاها با تفرجگاه چشمه زاو و بین مزارع را آغاز کردند.

حمید زاده بخشدار بخش پیشکمر در خصوص این پروژه گفت: این پروژه با همت دهیاران و شورای اسلامی روستاهای یاد شده و هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه روستایی چشمه زاو در حال انجام است.

وی افزود: حضور روحانیون، ائمه جماعت، جوانان تلاشگر، معتمدین، و مردم این روستاها نشان از عزم جدی و وحدت مثال زدنی این عزیزان است.

بخشدار پیشکمر در ادامه به بازدید خود از این پروژه اشاره کرد و تصریح کرد: در این بازدید قول مساعدت در جهت تکمیل و به پایان رساندن این پروژه را به مردم دادیم.

نماینده دولت در بخش پیشکمر تاکید کرد: مردم ضمن تشکر از حمایت و همراهی مسئولان، از انتظارات خود ار نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان، بخشداری پیشکمر در راستای اشتغال زایی و راه اندازی مجموعه گردشگری زاو و امر آسفالت این مسیر، گفتند.

zav 1

zav 2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.