1396-04-27 04:55
1023
0
41579
فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

دستگیری ۸ نفر از عوامل تیراندازی در گرگان و رامیان

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری هشت نفر از عوامل تیراندازی در گرگان و رامیان خبر داد و اعلام کرد که تحقیقات همچنان ادامه دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین پیگیری‌های مربوط به تیراندازی در گرگان گفت: تمامی افراد و عاملان درگیری و تیراندازی در شهرک تالار گرگان شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: تا کنون هفت نفر از عوامل این درگیری دستگیر شده‌اند و یک قبضه سلاح شکاری وینچستر هم کشف و ضبط و یک دستگاه خودرو هم توقیف شد.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین از دسنگیری یک نفر از عاملان تیراندازی در رامیان خبر داد و گفت: یک نفر از عوامل تیراندازی در جنگل رامیان دستگیر و روانه زندان شده و تحقیقات از این فرد در حال انجام است و دو نفر دیگر هم شناسایی شده‌اند.

جاویدان تصریح کرد: دو نفر دیگر هم با همکاری مردم و نیروی انتظامی رامیان دستگیر خواهند شد.

برخی کانال‌ها و سایت‌ها احبار غیر واقعی منتشر می‌کنند

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: مردم استان گلستان هر گونه موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند و پلیس در حوزه امنیتی با کسی رو دربایستی ندارد و در این راه جان خود را با کمال افتخار فدا می‌کنیم.

جاویدان تاکید کرد: برخی کانال‌ها و سایت‌ها برای جذب مخاطب احبار غیر واقعی را منتشر می‌کنند که کار درستی نیست و از مردم می‌خواهیم به این اخبار توجه نکنند.

وی یادآور شد: پلیس با نهایت دقت این موضوعات را دنبال می‌کند و به موقع و دقیق اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.