1396-06-09 04:11
625
0
43430
فرماندار گرگان در دیدار با فرمانده سپاه گرگان ؛

وجود سپاه پاسداران نعمت است/رجائی و باهنر با خون خود درخت نظام را آبیاری کردند

فرماندار گرگان در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه گرگان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد گفت : وجود سپاه پاسداران برای انقلاب اسلامی نعمت است.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ دوم پاسدار فرمانده سپاه ناحیه گرگان به همراه حجت الاسلام حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان به مناسبت هفته دولت با سید عباس حسینی فرماندار شهرستان گرگان دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته دولت گفت: شهیدان رجائی و با نثار خون خود درخت نظام را آبیاری کردند.

وی درادامه با اشاره به نقش سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی اذعان کرد: وجود سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی برای این نظام (جمهوری اسلامی ) نعمت است و اگر این مجموعه ها در کنار یکدیگر برای برقراری امنیت وجود نداشته باشند نظام با مشکل روبرو خواهد شد.

در این دیدار همچنین سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان ابراز داشت: سپاه و بسیج همانند گذشته در خط مقدم قرار دارند و در مسائل مختلف فرهنگی ، اجتماعی و تبیین مسائل روز به آحاد جامعه در حال تلاش هستند.

مهاجر همچنین افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسزایی را در پیش روندگی انقلاب اسلامی داشته است و این نقش هر روز پر رنگ تر شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهداء لوح از طرف فرمانده سپاه گرگان از زحمات فرماندار گرگان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.