1396-06-20 19:16
1118
0
43925
با زحمات دست اندرکاران حوزه حج فراهم شد؛

حضور خانواده شهدای منا در مقبره الشهدای مكه

شماری از خانواده های معظم شهدای مسجدالحرام و منا ؛ روز پنجشنبه با حضور در مقبره الشهدای شهر مکه مکرمه با قرایت فاتحه یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی داشتند.

به گزارش گلستان ما، شماری از خانواده های شهدای منا در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ از مساعدت های جمهوری اسلامی ایران و بویژه زحمات دست اندرکاران حوزه حج برای فراهم شدن زمینه سفر حج و حضور در مقبره الشهدای شهر مکه مکرمه ؛ قدردانی کردند.

فرزندان شهیده منا قورچایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوحادثه مسجدالحرام و منا گفت : شهادت حق مادرم بود و احساس می کنم هنوز هم دعاهای مادرم در حق اعضای خانواده به اجابت می رسد.

وی گفت : امسال به همراه دو برادر دیگرم به حج مشرف شده ایم و از اینکه بعد از دوسال از شهادت مظلومانه شهدای منا توانسته ایم برای مدت اندکی در کنار مقبره این شهدا حضور یابیم و فاتحه بخوانیم ؛ خداوند متعال را شکرگزار هستیم .

وی تلاش های مسیولان جمهوری اسلامی ایران بویژه بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت را برای فراهم کردن زمینه حضور خانواده شهدا در حج امسال ستود.

خواهر شهیده منا نازقلیچی فرماندار بندر ترکمن نیز گفت که خواهرش همواره در خدمت حج و حج گزاران بوده و او نیز تصمیم گرفته است از این پس ؛ بخش عمده ای از فعالیت های خود را در راه خدمت به ضیوف الرحمن سپری کند.

طبق مقررات کشور میزبان ؛ اجازه تصویربرداری از حضور خانواده شهدای منا در مقبره الشهدای شهر مکه مکرمه داده نشد و تنها خبرنگاران و تصویربرداران توانستند خانواده معظم شهدای منا را در این مراسم همراهی نمایند.

یاداور می شود ؛ حدود 40 شهید حادثه منا و مسجدالحرام در مقبره الشهدای شهر مکه مکرمه به خاک سپرده شده اند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.