1396-06-21 12:22
548
0
43964

بیانیه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در پی کشتار مسلمانان میانمار

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان طی بیانیه ای کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار را محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما، در پی نسل کشی و کشتار هولناک در میانمار، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در حمایت از مردم مسلمان میانمار بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کشتار فجیع و دردناک هزاران تن از مردمان مسلمان روهینگیا، دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و متاثر و متالم می سازد. مشاهده تصاویر دلخراش این کشتار بیرحمانه که روح و فطرت بشری را آزرده می کند، از یک طرف و سکوت معنادار مدعیان حقوق بی بشر از طرف دیگر، اذهان عموم مردم جهان را آگاه تر خواهد کرد که بدون تردید ادامه خط انحرافی کشتار برنامه‌ریزی شده مسلمانان توسط استکبار جهانی است که مدتی در آفریقا، آسیا و دیگر نقاط جهان دست به چنین جنایت‌هایی می‌زنند و در پس پرده از حمایت آمریکای جنایت کار و صهیونیسم جهانی برخوردارند.

این چه مرامی است که در دنیای مملو از بی عدالتی و تبعیض؛ شیپورهای تبلیغاتی غرب و رسانه‌های قدرتمدار سرمایه داری غربی و صهیونیسم بین الملل برای یک ترقه و انفجار کوچک در پاریس، تل آویو، واشنگتن و لندن گریبان می درند و حنجره پاره می‌کنند، اما در قبال حجم وسیع وحشی گری و جرم و جنایت در حق مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار لال شده اند و خفقان گرفته اند.

بیانیه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در پی کشتار مسلمانان میانمار

اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ضمن تقبیح و محکوم نمودن وقایع هولناک میانمار، از کلیه فرهیختگان، تعاونگران، تشکل ها و انجمن های صنفی و همه کارگران و کارفرمایان می خواهد ضمن همدردی و همراهی با مسلمانان مظلوم میانمار، به رسالت اخلاقی و انسانی خود عمل کرده، فریاد خود را در جهت کاهش رنج و آلام آنان و جلوگیری از نسل‌کشی مسلمانان به گوش همگان برسانند و از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

«وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»

 انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.