1396-06-27 11:59
924
1
44199
از سوی منابع موثق عنوان شد؛

ماجرای کلاهبرداری با وعده استخدام در ادارات شرق گلستان

وعده های دروغ برای استخدام یک کلاهبردار در شرق گلستان، برخی از افراد را فریب داده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، امروزه استخدام در یک ارگان دولتی یکی از آرزوهای خیلی از جوانان است اما این امر سختی ها و فراز و نشیب های خودش را دارد.

حتی استخدام در کارگاه ها و بخش های خصوصی نیز تابع شرایط خاص خودش هست و کسی نباید فریب کلمات خوش باورانه افراد کلاهبردار را بخورد.

کارمند آموزش و پرورش یکی از شهرهای شرق گلستان در همین خصوص گفت: چندی است که برخی از مردم به اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده و به دنبال استخدام در این اداره هستند و جالب این است که نام کسی را هم به عنوان رابط یاد می کنند.

اما غافل از این که استخدام در ادارات دولتی تابع شرایط و ضوابط خودش بوده و این امر به خصوص در زمینه معلمی شرایطی ویژه هم دارد.

طبق اخبار شنیده این فرد کلاهبردار از برخی از خانواده ها مبالغی را نیز بابت فراهم کردن شرایط استخدام فرزندان آنها دریافت کرده است.

طبق شنیده ها از منابع موثق گویا این فرد در یکی دیگر از شهرهای شرق گلستان نیز دست به چنین کلاهبرداری زده بود و به همین خاطر به شهر دیگری منتقل شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ابولقضل

سلام نزدیک دو میلیون پانصد هزار تومان از من کلاهبرداری کرده و از آموزش و پرورش مینودشت رفته جایی دیگه؟ مسئولین آموزش و پرورش چرا کاری نمی کنند.

0
0
پاسخ
1396-06-28 12:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.