1396-06-29 08:09
752
0
44269

پیام مدیرکل آموزش وپرورش گلستان به مناسبت زنگ بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان به مناسبت زنگ بازگشایی مدارس در مهر96پیامی صادر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در طلیعه ی بهار دانش، همپای نونهالان این کهن مرز و بوم به استقبال خرد و روشنایی میرویم در حالی که روح و جانمان پر از عشق به آبادانی ایران عزیز است.کشور پهناوری که همواره در بلندای فرهنگ و تمدن، زبان زد دنیا بوده  و سینه های مردان جان برکفش، همواره، سپر هجوم دژخیمان می باشد.

آغازین روز مهر، تقارن خردورزی و ایثارگری، شهامت و شهادت، جان دادن و جان بخشیدن که یکی را بزرگمردان بی ادعایی که امروز، جای خالیشان بیش از پیش احساس می شود،بخشیدند و آن دیگری را زنان و مردان فرهیخته ای که انوارشان در کلاس های درس یا بهتر بگوییم «سنگرهای علم و دانش» به روح مقدس نوآموزان می تابانند،گرامی میداریم. براستی این دو گروه اسوه های بشریتند .

اینجانب ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان، ایام مبارک بازگشایی مدارس وتقارن آن با هفته دفاع مقدس را به  همه فرهنگیان و عالمان عرصه تعلیم و تربیت و اولیای عزیز تبریک عرض نموده و بار دیگر ضمن قدردانی از زحمات ارزنده ی مدیران و معلمان دلسوز، سال تحصیلی خوب، پراز سلامتی و موفقیت را آرزومندم. امید است با استعانت از عنایات ایزد منان، در سایه سار دولت تدبیر و امید با بهره گيري از ايمان واعتقاد، يك رنگي و صميميت روز افزون، درسالي كه با كلام روشنگر رهبر فرزانه (مدظله العالي) به عنوان سال« اقتصاد مقاومتی و تولید - اشتغال» نامیده شده است، در مسیر پرورش استعداد های فرزندان میهنمان، گام برداریم .

من الله توفیق

محمدرضا وطنی

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.