1396-07-03 06:00
812
0
44476
استاندار گلستان :

نقدهای خبرگزاری فارس همراه با تقوای خبری باشد

استاندار گلستان گفت :هیچگاه اینگونه فکر نمی‌کنم که خبرگزاری فارس از نقد دست بر دارد بلکه من شما را تشویق می‌کنم که نقد کنید اما این نقدها باید با تقوای خبری باشد.

به گزارش گلستان ما به نق از فارس ؛ حسن صادقلو استاندار گلستان در دیدار اعضای تحریریه خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص عملکرد خبرگزاری فارس طی چهار سال گذشته در این استان، اظهار کرد: هیچگاه اینگونه فکر نمی‌کنم که خبرگزاری فارس از نقد دست بر دارد بلکه من شما را تشویق می‌کنم که نقد کنید اما این نقدها باید با تقوای خبری باشد.

وی ادامه داد: در تاریخ این چهار سال، عملکرد خبرگزاری فارس هر سال به سمت پیشرفت در خبر و عملکرد بهتر بوده و این پختگی در کار را من امروز بیشتر احساس می‌کنم.

استاندار گلستان بیان کرد: اگر بخواهم ارزیابی کلی بکنم این است که این خبرگزاری در استان گلستان مسیر تقوای خبری، مسیر رسالت خبرگزاری را به خوبی طی طریق می‌کند.

صادقلو گفت: همه اصحاب رسانه باید در قیامت در خصوص تاثیرگذاری در افکار عمومی پاسخگو باشند و دید من این است که خبرگزاری فارس بسیاری از مسائل را با سعه صدر و ریزبینانه پیش می‌برد و امید دارم که این رویکرد تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: توصیه من این است که در کنار نقد از ارائه راه حل هم غافل نشوید و با توجه به اینکه شما خبرنگاران خبرگزاری فارس به دلیل تجربه در کار می‌توانید طی سال‌های فعالیت به کارشناس در زمینه‌های مختلف تبدیل شوید، سعی کنید برای تمامی مدیران و مسوولان نقش مشاور و ارائه دهنده راکار را هم بازی کنید.

استاندار گلستان گفت: من تمامی اخبار را پیگیری می‌کنم اما حداقل سعی می‌کنم در طول روز بین 10 تا 15 دقیقه اخبار خبرگزاری فارس را پیگیری کنم و در کنار این مطالعه، همکاران در روابط عمومی نیز به صورت روزانه تمامی اخبار را برای من جمع‌آوری کرده و به من می‌رسانند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.