1396-07-03 07:58
642
0
44483
بخشدار گرگان:

مخالفت برخی از اهالی و شورا روستا مانع آب رسانی شرکت آبفا به گلند تاریکی/ این روستا تحت پوشش آب فاضلاب روستایی نیست

بخشدار گرگان گفت: برخی از مردم اهالی روستای گلند تاریکی فخر آباد و یک نفر از عضو شورای این روستا مخالف طرح آبرسانی شرکت آبفا به این روستا است، همین امر مانع آبرسانی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ محمد رضا ترابی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری اظهار کرد: مردم روستای گلند تاریکی فخر آباد بنا بر استفاده نادرست از آب لوله کشی از آب های توشن و چشمه های دوبرار و مصارف آب در زمین های کشاورزی آب شرب آنها به خاطر مصرف بیش از اندازه و پایین آمدن فشار آب به خاطر کم آبی مشکلات قعطی را به وجود آورده است.

وی افزود: در حال حاضر آب شرب این روستا تحت پوشش آب فاضلاب روستایی نیست و مردم روستا اگر می خواهند مشکل آب آنها بر طرف شود باید زیرساخت های لازم اعم از لوله کشی مناسب و نصب کنتور را برای تحت پوشش قرار گرفتن آب شرکت آب فاضلاب انجام دهند .

این مقام مسئول تاکید کرد: نصب کنتور این روستا در اغلب منازل انجام شده است ولی تعدادی هم مخالف این طرح هستند. از پنج عضو شورای این روستا 4 نفر موافق و 1 نفر مخالف این طرح هستند، علاوه بر این برخی از مردم روستا هم مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده اند.

بخشدار گرگان یادآور شد: طبق آخری نشستی که با اهالی روستا، شورا و دهیار داشته ایم مقرر شد تا روز چهارشنبه نظر نهایی روستا در خصوص نصب کنتور و قرار گرفتن تحت پوشش آبفا اعلام شود، و کسانی که مخالف این طرح هستند را راضی کنند، تا شرکت آبفا مشکل آب شرب این روستا را بر طرف کند.

ترابی در پایان اعلام کرد: به محض اعلام آمادگی اهالی روستا و نصب کنتور های مناسب و رفع خرابی آن، شرکت آبفا روستایی مشکل آب شرب این روستا را در اسرع وقت برطرف می کند و موظف است هر گونه مشکل کم آبی و بی آبی این روستا را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.