1396-08-21 09:10
2396
7
46448
یک سایت گلستانی مدعی شد :

روابط پیچیده فامیلی در دو دانشگاه گلستان و منابع طبیعی گرگان

یک سایت گلستانی مدعی شد روابط پیچیده و مرموزی بین رئیس دو دانشگاه گلستان و منابع طبیعی گرگان با برخی اقوام شان وجود دارد .

به گزارش گلستان ما به نقل از عدالت خواهان ؛ رئیس دانشگاه گلستان طی اقدامی جریانی خواهر قدس علوی وابسته به جریان فتنه ی ۸۸گلستان را در دانشگاه جذب کرده است.جالب اینجاست برادر این رئیس دانشگاه قبلا عضو سازمان منافقین بوده که که بدلیل ارتباط با این گروهک خائن و کثیف از آموزش و پرورش اخراج می شود.

همسر رئیس دانشگاه(خانم س)از بستگان نزدیک  مصطفی سبطی عضو افراطی و رادیکال حزب منحله و خائن مشارکت بشمار می رود و از طریق این جریان و عناصر حامی وی نظیر هاشم مهیمنی و امیر عبدالسلام مهیمنی خط می گیرند و اصطلاحا مهندسی می شوند.

از طرف رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان پسرخاله ی عبدالرضا چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان می باشد که در جریان کاندیداتوری در انتخابات مجلس توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت شد.چراغعلی برادر خانم صفریان می باشد و صفریان از نزدیکان و پسردایی قدس علوی می باشد.

جالب اینکه صفریان مسئول فنی ساخت و سازهای دانشگاه علوم کشاورزی می باشد.و جالب توجه است که دختر خاله ی آقای نجفی نژاد و حجت عامری پروژه های پیمانکاری دانشگاه را با حجم بالایی از ارزش ریالی و از طریق ترک تشریفات!!! (بدون مناقصه) برعهده دارند!!!؟؟؟

این است وضع دو دانشگاه استان که به حیاط خلوتی برای جولان منحرفین سیاسی استان به سرکردگی هاشم مهیمنی تبدیل شده اند و از خط و جریان هاشم مهیمنی در پشت پرده ی تمام این عناصر تبعیت می کنند و فضای تاریک فتنه را در این دو دانشگاه در سایه ی مدیریت خطی -فامیلی به اصطلاح گرگانی افکنده اند!!!

انتظار می رود دستگاههای امنیتی استان و همچنین دستگاههای نظارتی با دقت به جوانب اینگونه مهره چینی های هدفمند در محیط حساس دانشگاهی اهتمام ورزند و دست خائن به نظام و ولایت فقیه را هر چه سریعتر از این محیط مقدس علمی قطع نمایند.

در پایان از بسیج دانشجویی این دو دانشگاه انتظار داریم با بصیرت و هوشمندی نسبت به اینگونه مسائل و تحرکات واکنش موثر نشان دهند تا فضای دانشگاه برای جولان عناصر فتنه گر و وابسته به فتنه و ضد ولایت هرگز امن نباشد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ali

اون خانم قدس علوی که گفتین انتقالی از فنی و حرفه ای به دانشگاه گلستان است و نیروی جذب شده نیست

0
0
پاسخ
1396-08-22 06:09
کارمند

دانشگاهی که رییسش دنبال سفر خارجی باشه و امورات رو بسپره به یک کارمند! تکلیفش معلومه بهتره هرچه زودتره دکتر غلامی تکلیف دانشگاه منابع طبیعی رو روشن کنه ظاهرا بعضیا نمیخواد کار کنه

0
0
پاسخ
1396-08-23 10:33
زخم خورده

در تزویر و ریاکاری بعضی ها هرچی بگم کم گفتم!

0
0
پاسخ
1396-08-23 23:21
شایان

ظاهرا یه خانم قدس علوی هم تو انشگاه منابع طبیعی جذب شده که فعلا شرکتیه!اون یکی دیگه است برادر

0
0
پاسخ
1396-08-26 13:39
علی اصغر طغرایی

سلام علیکم :شخص دکتر نجفی نژاد درفضای مذهبی دانشگاه کار های فرهنگی خوبی انجام داده نمونه مسابقات قرآنی کشور به میزبانی این دانشگاه و .........مستدعی است با تحقیق نظر داده شود لبیک یا حسین ع من یادم مسئول بسیج دانشجویی استان به خود من گفت ایشان خیلی خوب کار کرده است .

0
0
پاسخ
1396-08-30 16:01
زخم خورده

اگه روابط پیچیده فامیلی وجود نداشت که یه دختر بچه دهه شصتی با مدرک لیسانس هتلداری نمیشد کارشناس دبیرخانه هیئت جذب اعضای هیئت علمی! هتلداری رو چه به جذب واقعاً! البته به قول یکی از دوستان آخه اونجا هتله دیگه.

0
0
پاسخ
1396-09-01 17:36
دادگر

دانشگاه گلستان پر از دروغ و ریاکاریه، اما مسئولین رده بالاش جلوی مردم دم از کار درست و اصولی و تکنیکی میزنن!

0
0
پاسخ
1396-09-22 06:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.