1396-08-22 07:20
792
0
46480
مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

تانکرهای آبرسانی استان گلستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: ۲ تانکر آبرسانی و آزمایشگاه سیار متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان برای کمک به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش گلستان ما، صادق‌علی مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره اعزام کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: 2 تانکر آبرسانی و آزمایشگاه سیار متعلق به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان برای کمک به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: این 2 تانکر در استان کرمانشاه مستقر بودند و از همان جا به شهرستان سرپل ذهاب منتقل شدند تا در خدمت زلزله‌زدگان قرار بگیرند.

وی افزود: برای ارسال دیگر تجهیزات امدادرسانی از استان گلستان به مناطق زلزله زده هم اعلام آمادگی کردیم و منتظر دستور ستاد هستیم.

مقدم گفت: اعزام تجهیزات به مناطق زلزله زده فعلا از استان‌های معین و همجوار کرمانشاه انجام می‌شود اما اگر ستاد از ما درخواست کمک کند آمادگی کامل داریم به یاری زلزله‌زدگان بشتابیم.

در پی وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی 7.2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در ساعت 21:48 روز یکشنبه در استان کرمانشاه در حوالی ازگله تاکنون بیش از 200 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و همچنان امدادرسانی ادامه دارد./تسنیم

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.