1396-08-22 17:02
758
0
46511
در شش ماه نخست امسال انجام شد؛

معافیت سربازی 87 فرزند ذکور مددجویان گلستان

87 فرزند ذکور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در شش‌ماهه نخست سال جاری از طرح معافیت از سربازی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اجرای طرح معافیت سربازی در این نهاد گفت: توجه ویژه مقام معظم رهبری به خانوارهای نیازمند در قانون وظیفه عمومی معافیت‌هایی برای فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در نظر گرفته است.

جعفری با اشاره به اینکه توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد است افزود: باهدف توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت برای خروج از چرخه‌ فقر و فراهم‌سازی زمینه اشتغال فرزندان ذکور مددجویان برای کمک به امرارمعاش خانواده‌های خود معافیت خدمت سربازی 87 نفر در سال جاری صادر شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گلستان گفت: 81 نفر به دلیل داشتن مادران فاقد همسر و شش نفر هم به دلیل تنها پسر خانواده دارای سه فرزند دختر از سربازی معاف شدند.

جعفری با اشاره به اینکه امسال 26 مددجوی شهری و 61 مددجوی روستایی از معافیت سربازی برخوردار شده‌اند یادآور شد: 32 فرزند ذکور مددجویان گلستانی در مناطق محروم و 55 نفر در مناطق برخوردار از این طرح بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳۳ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد از طرح معافیت سربازی در سال ۹۵ گفت: سال گذشته ۷۶ نفر از فرزندان زنان سرپرست خانوار مناطق محروم و ۱۵۷ نفر از مددجویان مناطق برخوردار که ۱۳۶ نفر از آنها در مناطق روستایی سکونت داشتند، از گذراندن خدمت سربازی معاف شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.