1396-08-28 16:17
685
0
46739
معین حشمتی :

اقدامات دولت در بحث حاشیه نشینی نمایشی است / سیاست فعلی انکار کردن اتفاقات حاشیه نشینان است / بهزیستی پاسخگوی تلفن های ما نیست

نماینده جمعیت امام علی(ع) در گرگان با اشاره به نمایشی بودن اقدامات دولت در بحث حاشیه نشینی گفت :سیاستی که الان به دنبال آن هستند، نادیده گرفتن و انکار کردن اتفاقاتی است که در حاشیه شهرها رخ می دهد.

به گزارش گلستان ما ؛ معین حشمتی نماینده جمعیت امام علی(ع) در گرگان در نشست تخصصی با موضوع "حاشیه نشینی و چالشهای پیش رو" در گرگان گفت: کاری که جمعیت امام علی(ع) به عنوان یک NGO  فعال در زمینه اجتماعی از سال 78 انجام می دهد، فعالیت در بطن محله های حاشیه ای شهرها است.

وی افزود: NGO های اجتماعی به این نتیجه رسیدند که برقراری ارتباط بین حاشیه ها و جامعه عرف یکی از سیاست های اصلی آنها باشد.

نماینده جمعیت امام علی(ع) عنوان کرد: یکی از سیاست هایی که از گذشته در بین ارگانهای دولتی وجود داشت، تخریب این مناطق بود که نتیجه این کار ایجاد مناطق حاشیه ای جدید و افزایش آنها بود.

حشمتی با اشاره به اینکه در حال حاضر دیگر این سیاست وجود ندارد، تصریح کرد: سیاستی که الان به دنبال آن هستند، نادیده گرفتن و انکار کردن اتفاقاتی است که در حاشیه شهرها رخ می دهد.

وی بیان کرد: هیچ نظارتی بر سازمان های مردم نهاد و کسانی که در مناطق حاشیه ای فعالیت می کنند صورت نمی گیرد. ما 4 سال در مناطق حاشیه ای به عنوان یک NGO فعالیت می کنیم اما هیچ نظارتی بر کار ما صورت نمی گیرد.

نماینده جمعیت امام علی(ع) گفت: ما در انجام کارهای خود با مشکلات فراوانی روبه رو هستیم و نمی دانیم که باید مطالباتمان را از کجا پیگیری کنیم.

حشمتی با بیان اینکه ساختارهای دولتی در نظر گرفته شده نمایشی عمل می کنند، اظهار کرد: مرکز بهداشت در این مناطق خدمات ارائه نمی کند و بهزیستی نیز پاسخگوی تلفن های ما نیست و باید حتما مراجعه حضوری داشته باشیم. / ایسنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.