1396-09-01 08:53
3744
0
46845
شرکت مخابرات پاسخگو باشد؛

قطعی 4 ساعته اینترنت مخابرات در استان گلستان/ سامانه 2020 از دسترس خارج شد

صبح امروز اینترنت شرکت مخابرات در شهر گرگان بدون اطلاع قبلی به مدت 4 ساعت قطع و سامانه 2020 که جوابگوی حجم بالای تماس ها نبود، از دسترس خارج شد.

به گزارش گلستان ما، در ساعت 8:25 صبح امروز چهارشنبه یکم آذر به دلایل نامشخص اینترنت شرکت مخابرات ایران منطقه گلستان بدون اطلاع قبلی به مدت 4 ساعت قطع شد و سامانه 2020 پاسخگویی به مشترکین اینترنت پرسرعت این شرکت که جوابگوی حجم بالای تماس ها نبود، از دسترس خارج شد و نهایت در ساعت 12:20 وصل گردید.

در استان گلستان که بیشتر مشترکین خدمات اینترنت پرسرعت خود را از شرکت مخابرات را دریافت می کنند این گونه قطعی های طولانی مدت باعث ایجاد اخلال در امور مختلف می شود.

شرکت مخابرات گلستان که به دنبال افزایش مشترکین اینترنت پرسرعت است بهتر است به فکر افزایش کیفیت خدمات خود باشد، یکی از مشترکین می گوید زمانی که مشترک به دلیل نارضایتی از خدمات این شرکت درخواست تخلیه دارد مورد سین جیم قرار می گیرد و اگر پاسخ قانع کننده ای نداشته باشد با درخواست وی موافقت نمی شود!.

این مشترک ادامه داد: شرکت مخابرات بیش تر به فکر افزایش کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت خود باشد و با این روش باعث جذب مشترک شود نه با طرح های حجمی، زمانی و سرعتی که با بنر و پوستر تبلیغ می کند و در واقعیت به بهانه های مختلف مانند کیفیت خط تلفن مشترک، نویز خط و... 90 درصد آن باید توسط خود شرکت برطرف شود، از ارائه طرح های مختلف معذور است.

 Capture

تصویر سایت مخابرات استان گلستان که هیچ گونه اطلاعیه ای در خصوص قطعی در آن درج نشده و تنها اطلاعیه مربوط به اختلال روز 15 آبان می باشد.

این پایگاه خبری آماده درج پاسخ این شرکت در خصوص دلیل قطعی 4 ساعته اینترنت پرسرعت می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.